BCAA og glutamin


søren
 Share

Recommended Posts

Jeg er klar over reglerne om, at man ikke må linke til forhandlere o.l.

Tror ikke jeg overtræder nogle regler da man ikke kan klikke videre eller noget som helst. REN INFO, som jeg kunne have postet i selve beskeden hvis jeg ville.

------------------

Har fundet de her produkter, men er lidt i tvivl om det er det rigtige jeg har fat på.

Det her skulle gerne være glutamin, men er det det?

Det her skulle gerne være BCAA. Men ud fra aminosyreprofilen er BCAA indholdet ikke særlig stor. Men det er måske normalt for BCAA produkter...?!

Hvad siger i til indholdet. Kan det gøres bedre med andre produkter når det jeg vil have fat på er BCAA og glutamin?

Edited by søren
Link to comment
Share on other sites

Har læst lidt his og pist og tror jeg springer over :)

Det jeg nu går og tænker på er, om man kan optage BCAA og glutamin med samme hastighed hvis man spiser nogle rugbrødsmadder el. lign efter træningen, som hvis man indtog aminosyrerne i pille eller pulverform..?!

Den har jeg ikke kunnet finde nogen steder.

Link to comment
Share on other sites

Væske optages alt andet lige hurtigere end fast føde. Så kakao, mælk, proteindrik osv, er måske på det område "bedre" end rugbrød med pålæg. Det er dog svært at konkludere noget, idet et solidt måltid i timerne op til træning ligeledes kan være med til kontinuerligt at forsyne kroppen med næring under og efter træning.

Har du evt læst artiklen på forsiden hvor der sammenlignes indtag af kulhy/prote/krea LIGE inden og LIGE efter træning, med morgen og aften ?

(Hvis du ønsker bruge penge på kostilskud, så kunne almindelig whey protein og/eller kreatin måske være en mulighed)

Link to comment
Share on other sites

Væske optages alt andet lige hurtigere end fast føde. Så kakao, mælk, proteindrik osv, er måske på det område "bedre" end rugbrød med pålæg. Det er dog svært at konkludere noget, idet et solidt måltid i timerne op til træning ligeledes kan være med til kontinuerligt at forsyne kroppen med næring under og efter træning.

Har du evt læst artiklen på forsiden hvor der sammenlignes indtag af kulhy/prote/krea LIGE inden og LIGE efter træning, med morgen og aften ?

(Hvis du ønsker bruge penge på kostilskud, så kunne almindelig whey protein og/eller kreatin måske være en mulighed)

ny artikel på forsiden?! -tjekker jeg lige...

rugbrødsmaden var nu mere symbolsk. Var på jagt efter om der er størrere forskelle i optagelsestiden hvis man sammenlignede BCAA/glutamin med de fødevarer man kan få fat på i et dansk supermarked, her i blandt kakao.

Har såmænd kreatin, men har nu skiftet proteinpulveret ud med go dansk mad :)

Mine planer om BCAA og glutamin misbrugm, var såmænd bare et forsøg på hurtigere og bedre resultater med træningen.

Edited by søren
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share