mangler jeg noget?


jk1
 Share

Recommended Posts

Jeg træner seriøs styrketræning fem gange om ugen og tænker meget over min kost. syntes ikke jeg har problemer med min kostplan, den fungerer rigtigt godt. Tilgengæld er jeg lidt i tvivl omkring de sublementer jeg intager. udover min protein/kulhydrat shake før og efter træning tager jeg 1 multivitamin to gange om dagen samt 2 omega 3-6-9 kapsler to gange om dagen. derudover indtager jeg for tiden kreatin samt glutamin.......alt sammen udemærket, men jeg spekulerer over om der er noget jeg mangler? min kostplan fejler som sagt ikke noget så den vej får jeg hvad jeg skal, men er der et eller andet sublement jeg med fordel kunne tilføje? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har en 'perfekt' kostplan er det kun kreatin der i realiteten vil gøre en reel forskel (hvis du responderer på det). De andre kosttilskud har ingen eller meget lille effekt. Spis sundt og meget og brug kreatin... det hjælper helt sikkert!

jeg spørger fordi jeg har kigget lidt i folk som MASS og POKs logbøger og de intager jo adskillelige suplementer i løbet af dagen. derfor kom jeg i tvivl om der ikke var noget jeg med fordel kunne investere i.....

Link to comment
Share on other sites

Tålmodighed...

hvad mener du med det? jeg er ikke totalt rookie. jeg har trænet i en del år, har taget ca 25kilo muskelmasse på og det går fint, men ville bare høre om jeg kunne gøre noget for at optimere mit suplement indtag. det har intet med tålmodighed at gøre :cool:

Link to comment
Share on other sites

hvad mener du med det? jeg er ikke totalt rookie. jeg har trænet i en del år, har taget ca 25kilo muskelmasse på og det går fint, men ville bare høre om jeg kunne gøre noget for at optimere mit suplement indtag. det har intet med tålmodighed at gøre :cool:

Det var også ment lidt i spøg :xmas: - men der er bare mange der skriver herinde med indlæg som dine når de lige er startet og er VILDT utålmodige for at se resultater - og derfor spiser ALLE mulige kosttilskud. Hvis du allerede har haft en god fremgang og nu gerne undersøge om der er måde til at komme endnu længere,så er du efter MIN mening en af de relativt få som rent faktisk kan få noget ud af at bruge kosttilskud...

Link to comment
Share on other sites

Det var også ment lidt i spøg :xmas: - men der er bare mange der skriver herinde med indlæg som dine når de lige er startet og er VILDT utålmodige for at se resultater - og derfor spiser ALLE mulige kosttilskud. Hvis du allerede har haft en god fremgang og nu gerne undersøge om der er måde til at komme endnu længere,så er du efter MIN mening en af de relativt få som rent faktisk kan få noget ud af at bruge kosttilskud...

ja det har du ret i :wink: . det tar tid. jeg er 26 og har styrketrænet siden jeg var 20 så det er ikke fodi jeg lige er startet. min krop har altid reageret godt på de tiltag jeg har gjort enten med træningen eller kosten. nu spørger jeg så bare om der ikke eventuelt lige var et eller andet tilskud der ville gavne mig. jeg er i øjeblikket (ligesom de fleste andre :nissegrin: ) inde i en bulking periode...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share