Rulleskøjter i efterårs/vintervejr


blaahund1970
 Share

Recommended Posts

Er der nogen herinde der har erfaringer (gode eller dårligere) med at bruge rulleskøjter i denne tid. Normalt ser man det jo kun i forår/sommer/sensommer. Jeg tænker på om hjul m.m. fungerer dårligt på fugtige veje, eller om det "kun" er et spørgsmål om øget slid/vedligeholdelse.

Edited by blaahund1970
Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere kørt i lignende vejr og synes det fungerer fint selve det at køre på rulleskøjterne. Jeg droppede det dog helt, da jeg fandt ud af, præcist hvor meget vedligeholdelse det kræver. Enten skal man meget ofte købe kuglelejer eller også skal man bruge mange timer på at rense dem. Det er IMO ikke ubelejligheden værd

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere kørt i lignende vejr og synes det fungerer fint selve det at køre på rulleskøjterne. Jeg droppede det dog helt, da jeg fandt ud af, præcist hvor meget vedligeholdelse det kræver. Enten skal man meget ofte købe kuglelejer eller også skal man bruge mange timer på at rense dem. Det er IMO ikke ubelejligheden værd

tak for udmeldingen - jeg tror jeg venter til foråret :o)

Link to comment
Share on other sites

tak for udmeldingen - jeg tror jeg venter til foråret :o)

Det er mest de våde veje der er problemet.....og i danmark optræder de også om sommmeren :annoyed:

Tilgengæld sker det faktsisk også, at der om vinteren er enkelte dage med tørre veje og høj klar sol - der kan de efter min erfaring god anvendes uden det helt store vedligeholdelses program skal iværksættes. Jeg har faktisk løbet 1. januar et år :nissecool:

Edited by Stephan Bak
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share