markering


TechnoTrold
 Share

Recommended Posts

jeg leder efter et program som markere mig hurtigt

et program som jeg vil starte op på januar måned

skal være et program som kører føldene dage Fredag Onsdag Søndag

skal være et program hvor Workloaden ikke er for stor

men som træner kroppen hårdt og godt igennem de dage Ryg biceps triceps bryst ben det hele

Link to comment
Share on other sites

Hvis ønsket er markerede muskler, opnås dette bedst ved at sætte al din træningstid af til at dyrke (intens) cardio.

Samt ikke mindst i dit køkken.

Et vægttræningsprogram frem for et andet, vil ikke kunne manipulere med dette - eller jo, "det mest optimale hypertrofi" program, vil ´selvfølgelig sænke din fedtprocent, grundet en større muskelmasse, men har på fornemmelsen, at det ikke er hvad du efterspørger.

Link to comment
Share on other sites

Hvis ønsket er markerede muskler, opnås dette bedst ved at sætte al din træningstid af til at dyrke (intens) cardio.

Samt ikke mindst i dit køkken.

Et vægttræningsprogram frem for et andet, vil ikke kunne manipulere med dette - eller jo, "det mest optimale hypertrofi" program, vil ´selvfølgelig sænke din fedtprocent, grundet en større muskelmasse, men har på fornemmelsen, at det ikke er hvad du efterspørger.

Det er meget dumt ikke at træne med vægte under cut. Man forsøger jo for alt i verden at få kroppen til at smide fedtet og ikke musklerne. Et godt bodybuilder program, en del cardio og frem for alt styr på hvad der forgår i køkkenet er vejen frem.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Du får ikke markerede muskler, hvis du kører 10x10, det får du bare store, bøffelagtige muskler. Nej, det du har brug for er 20 minutter på en steppemaskine og så efterfulgt af flies og biceps i et kabeltræk, afsluttet med ansigsbehandling og økologisk plantedrik til rigtigt at rense ud i systemet. :4thumbup: :4thumbup:

( Og det seriøse svar; træn fullbody, og lav en masse cardio. Markering afhænger af fedtprocenten, ikke hvilket program, du kører)

Link to comment
Share on other sites

Markring var måske for meget sagt kunne godt tænke mig at køre et program jeg lige fandt Da jeg helst ikke vil tabe mig men vil være større

så starte stille og roligt op på det her program

Dag 1: bryst og ryg

Bænkpres 10 sæt x 10 reps

Bent over barbell rows 10 sæt x 10 reps

Dag 2: ben og dødløft

Squat 6 sæt x 10 reps

Leg curls 6 sæt x 10 reps

Dødløft 6 sæt x 6 reps (pyramid style)

Calf-raises 6 sæt x 10 reps

Dag 3: skuldre og arme

Seated dumbell skulderpres 10 sæt x 10 reps

Dumbell incline curls 10 sæt x 10 reps

Fransk pres 10 sæt x 10 reps

Men synes der mangler noget på dag 1

markring var ikke lige ordet jeg ledte efter undskyld mente nok mere det her 10 x 10 som jeg har hørt af en træner kalde markering

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share