Fedtprocent og mavetræning


chp!
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg har et spørgsmål til følgende citat, fra en artikel om mavemuskler/sixpack

At øge muskelmassen nævneværdigt og samtidigt reducere sin fedtprocent betydeligt, er svært, hvis overhovedet muligt.

Dette betydenligt hvad lægger der i det?

Jeg står i den situration, at jeg mangler at smide 5-7 kg mere for at have en fedtprocent så man burde kunne se mavemusklerne. Men betyder dette så jeg ikke allerede nu kan starte med at træne maven (selvfølgelig for at øge muskelmassen) samtidig med jeg smider de sidste kg?

Edited by chp!
Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg har et spørgsmål til følgende citat, fra en artikel om mavemuskler/sixpack

At øge muskelmassen nævneværdigt og samtidigt reducere sin fedtprocent betydeligt, er svært, hvis overhovedet muligt.

Dette betydenligt hvad lægger der i det?

Jeg står i den situration, at jeg mangler at smide 5-7 kg mere for at have en fedtprocent så man burde kunne se mavemusklerne. Men betyder dette så jeg ikke allerede nu kan starte med at træne maven (selvfølgelig for at øge muskelmassen) samtidig med jeg smider de sidste kg?

Jeg vil også sige at du skal træne mave samtidig med at du cutter! Ikke desto mindre vil det da hjælpe lidt med at forbrænde :) Og når du bygger lidt på dine mavemuskler, så vil de også blive nemmere at se, hvilket måske kan betyde at du ikke behøver smide nær så meget fedt...så træn du bare mave :) Det plejer jeg sq os at gøre når jeg ska have 6-packen frem ;) heh..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share