En kommentar til mit trænings program...


PeD
 Share

Recommended Posts

Halløjsa... :bigsmile:

Jeg kunne godt tænke mig at høre om mit program er helt ude i hampen eller hvad?, jeg går lige pt på efterskole hvor redskaberne ikke er de helt store (Bænkpress, håndvægte, noget til mave og ryg), jeg har trænet lidt i center før jeg kom der ud og har også trænet lidt på skolen her det første halve år, men kunne godt tænke mig at få lidt mere styr på træningen, da det virker lidt tilfældig i øjeblikket...

Har lidt hurtigt strikket lidt sammen...

Bænkpres 3 x 8-10

Squat 3 x 8-10

Dødløft 3 x 8-10

Biceps håndvægte 3 x 8-10

Triceps pres 3 x 8-10

Flyers håndvægte 3 x 8-10

Laterals - håndvægte 3 x 8-10

Mavetræning

Rygøvelser

Jeg træne 2-3 gange i ugen.

Det ser ikke ud af meget, så ville høre om i har nogle øvelser jeg ellers kan smide på?

Eller om jeg bare skal starte helt forfra?

:wink:

Link to comment
Share on other sites

For det første, hej.

Har du mulighed for at træne fx 4 gange om ugen? (altså gennemgå et 2-split program?)

Er der noget specielt du vil ligge fokus på?

Har i noget du kan trække dig selv op i?

Det er dejligt at se, du har de 3 store med, men lidt mere info ville være dejligt, så vil jeg godt se på det med dig, og evt. komme frem, til et endnu bedre program.

Edited by Vanggaard
Link to comment
Share on other sites

Tror desværre jeg ville få svært ved at få tid, til mere en max tre ganges træning i ugen.

Men jo kan nok godt finde en rippe, som det kan lade sig gøre at hive sig op i,

mit fokus er bare at få større muskelmasse på samtlige muskler, med hovedvægt på overkroppen. :blush:

Men er der ikke flere der har noget at indvende?? Så må jeg vel bare gå ud fra det ikke er helt tosset. :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share