Gode tilbud


flush
 Share

Recommended Posts

:angry: Hva siger du!!! nu skal du fanme tage dig sammen mand hvad har du gang i? skal jeg smadre din ..... just kidding :tongue:

nej jeg har ingen tilknutning til dem, men i wish.

Har en kammerat som kender den tidligere ejer, ellers ikke andet, men jeg forstår din mistanke men så igen i sådan et forum vil jeg blive glad hvis nogen fortalte om et sted hvor jeg for eksempel vil spare nogle penge ved at handle det er af den grund for jeg synes virkelig det er godt og billigt hos dem.

men kan jeg få noget bedre og billigere et andet sted så skal jeg ikke tænke mig om to gange før jeg gør det. Plejer for eksempel normalt at købe min kreatin hos www.getbig.dk for det er det billigste sted jeg kender.

og nej jeg har heller ingen tilknutning til getbig.dk selvom de efter min mening også er noget af danmarks bedste udbydere

Link to comment
Share on other sites

Min tur..

Jeg har tilknytning til getbig, dog ikke af kommercial art... :wave:

De har 10 kg proteinpulver(deres eget mærke Viking) for 1600 kr, ganske fornuftig pris. Jeg har selv haft fingerne i det, har købt 5 kg. De smager ganske godt og det er utrolig let at blande op.

Det er ihvertfald godt til at supplere min kakao... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share