Trøjer


Hippo
 Share

Recommended Posts

Hep,

har lidt gear der bare ligger og flyder sååå...

1xFury Titan stør. 44 (blå) - 450 kr, kun brugt i forbindelse med Copenhagen Cup 05,

så næsten så god som ny.

1xF6 Titan stør. 42 (blå) - 700 kr, spritny, aldrig brugt qua den var for lille...

de kan evt tages med til ER Open, så der bliver sparet lidt fragt osv...

Smid en PM :smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg er overbevistm om du sagtens kan komme i den 42er :superman:

nu går pengene vel ikke til teselskaber, vel??

vi fandt jo ud af hvorfor simon dj ikke går i udstyr - han har ganske enkelt ikke råd, pga. teselskaberne sluger en så stor del af hans økonomi

Link to comment
Share on other sites

jeg er overbevistm om du sagtens kan komme i den 42er :superman:

nu går pengene vel ikke til teselskaber, vel??

vi fandt jo ud af hvorfor simon dj ikke går i udstyr - han har ganske enkelt ikke råd, pga. teselskaberne sluger en så stor del af hans økonomi

:laugh::laugh:

Men tro mig, den 42'er kommer aldrig til at sidde godt, pumaen prøvede da vi var i Horsens,

og den var ved at fucke begge mine skuldre bare da han skulle give mig den på :crazy::crazy:

Og jeg har endda gainet et par kg siden Horsens, så tror bare jeg holder mig til min 44'er :smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Men tro mig, den 42'er kommer aldrig til at sidde godt, pumaen prøvede da vi var i Horsens,

og den var ved at fucke begge mine skuldre bare da han skulle give mig den på :crazy::crazy:

Og jeg har endda gainet et par kg siden Horsens, så tror bare jeg holder mig til min 44'er :smile:

Okay, jeg har endda overvejet at prøve en 44'er, fordi 46'eren egentlig er lidt stor :blink: Jeg skal dog lige gaine lidt topstyrke først.

Link to comment
Share on other sites

Okay, jeg har endda overvejet at prøve en 44'er, fordi 46'eren egentlig er lidt stor :blink: Jeg skal dog lige gaine lidt topstyrke først.

Jens med en kampvægt på 112 kg løfter fx pt i en 44'er katana, og der kan han få 230 til brystet,

så hvor der er vilje er der vel vej, men jeg gider ikke brande begge mine delts

aw for at løfte i en trøje der sidder forkert..

altså, jeg kan nok godt få den 42'er på hvis jeg smører mig selv ind i babyolie,

men det betyder jo ikke at jeg kan løfte i den :crazy:

Det er fordi at Hippo har fået så massive guns af at gå og løfte te kopper :tongue::laugh:

:wub:

urtete og yoga er zhee secret weapons i kombination med Chuck Norris fremgangsmåden :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share