God smag..?


john elton
 Share

Recommended Posts

Hey Motion-online-brugere.

Jeg er ny herinde, og opretter denne tråd fordi jeg har brug for hjælp (sjovt nok, hehe).

Jeg trænede seriøst for godt 15 måneder siden, og vil nu til at starte igen. Flyttede hjemmefra i sommers, og har nu endelig fået lidt penge imellem hænderne igen :)

Men gennem min længere pause, havde jeg "desværre" lykkeligt glemt den dårlige smag af proteinpulver/weightgainer, som jeg fik anbefalet dengang. Da jeg trænede sidst, måtte jeg tvinge det ned i mens jeg holdt mig for næsen!

Jeg har lige købt 12kg weightgainer (sidst var det proteinpulver), da jeg først og fremmest ønsker at tage på. Selvfølgelig helst muskelmasse, men hovedsageligt bare tage på i starten. Men når jeg laver mine shakes, er jeg meget tæt på at kaste op (præcis som med proteinpulveren for et år siden). Jeg kan derfor kun drikke det i MEGET begrænsede mægder af gangen. Af en eller anden mærkelig grund, kan jeg bare ikke klare smagen af disse forskellige slags pulver. Er det mig der er meget unormal? Er normalt på ingen måde kræsen, tværtimod.

For et år siden drak jeg proteinpulver med jordbærsmag, og nu, for at prøve en nyt (det kunne jo være den var bedre), har jeg købt weight gainer med kakaosmag. Men som sagt, for mig smager det af det samme. Det er bare ikke mig, for at sige det mildt!

Jeg har prøvet at blande det med vand, mælk, kakao, ja og sågar icetea. Men smagen går for mig stadig tydeligt igennem. Jeg kan bare ikke få det ned.

Har i ikke nogle gode råd til hvordan jeg kan opblande det, så denne dårlige smag forsvinder?

En erstatning for at undgå at skulle spise disse pulvere, kunne også være fint, men nu har jeg trods alt 12kg på lager jeg gerne skulle have væk.

Er der noget andet som kan spises/drikkes som har nogenlunde sammen effekt - evt. noget man blander sammen, en form for shake?

På forhånd tak

Joakim / John Elton

Link to comment
Share on other sites

Tjah er jo afhængigt om du virkelig føler du har brug for det. Personligt har jeg det ligesom dig, jeg kan ikke få det ned på nogen måde, så jeg dropper det og spiser solidt istedet, du kan sagtens gaine bare med mad. Men der er sikkert også alternativer, der skal nok være nogen der kan give forslag.

Link to comment
Share on other sites

Div gainer shakes er nemme at lave hvis man har en blender eller evt. kan holde en forblendet shake kold (man kan løse det med lidt kreativitet).

Mælk, vanilleis, chokoladestykker, banan, havregryn, jordbær, proteinpulver, vanillesukker, peanutbutter, cashew butter etc. er ingredienser man kan fyre i en sådan fætter.

Min favorit er ½L mælk, 2 scoops chokolade proteinpulver, cashewbutter, ½L is, isterninger, evt. en banan. Tasty shit :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Div gainer shakes er nemme at lave hvis man har en blender eller evt. kan holde en forblendet shake kold (man kan løse det med lidt kreativitet).

Mælk, vanilleis, chokoladestykker, banan, havregryn, jordbær, proteinpulver, vanillesukker, peanutbutter, cashew butter etc. er ingredienser man kan fyre i en sådan fætter.

Min favorit er ½L mælk, 2 scoops chokolade proteinpulver, cashewbutter, ½L is, isterninger, evt. en banan. Tasty shit :4mewantfood:

Takker - Hvad fanden er cashew butter? :)

Men det lyder som en shake der kan tage den værste smag med alt det der er i. :)

Link to comment
Share on other sites

Tjah er jo afhængigt om du virkelig føler du har brug for det. Personligt har jeg det ligesom dig, jeg kan ikke få det ned på nogen måde, så jeg dropper det og spiser solidt istedet, du kan sagtens gaine bare med mad. Men der er sikkert også alternativer, der skal nok være nogen der kan give forslag.

Ja, ved godt at mad er det optimale, men synes i forvejen at jeg spiser ret meget, og tror derfor ikke jeg kan spise særlig meget mere... Hvad spiser du som er nemt og som ikke mætter voldsomt, men som stadig giver mange kalorier? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share