Shoulder dislocate


Yetti
 Share

Recommended Posts

Hej hej..!!

Nu er jeg i denne situation, at jeg i flere artikler har læst om en øvelse (højst sandsynligt en strækøvelse), der har det voldsomme navn: shoulder dislocate.

Den skulle være god til et stramt skulderbælte, men der er lidt Keyser Soze over den!! Alle siger den er god, men hvordan den udføres ved ingen...!! :smile:

Håber der er nogen, der ved noget!!!

Link to comment
Share on other sites

Du snupper en elastik og tager et forholdsvist bredt greb. Dernæst fører du armene bagover hovedet og ned mod gulvet indtil elastikken rammer din lænd. Herfra fører du så elastikken frem til startposition igen (foran maven).

Øvelsen kan udføres med andet end bands, men det er absolut mest behageligt at gøre det på denne måde.

Link to comment
Share on other sites

Første hit på google og billeder: http://images.google.dk/imgres?imgurl=http...ficial%26sa%3DN

dislocates.jpg

Sååå skide mystisk er det nok ikke...

Det er da rart, at du har det sådan.... jeg er måske ikke det samme store computer geni som dig.....! for jeg fik ikke andet end artikler omkring smadrede skuldre...

Tak for hjælpen alligevel...

Edited by Yetti
Link to comment
Share on other sites

Det er da rart, at du har det sådan.... jeg er måske ikke det samme store computer geni som dig.....! for jeg fik ikke andet end artikler omkring smadrede skuldre...

Tak for hjælpen alligevel...

Det er forøvrigt en god side med gode billeder og instruktion.

David's fif er godt. hvad skal du bruge øvelsen til?

Link to comment
Share on other sites

Det er da rart, at du har det sådan.... jeg er måske ikke det samme store computer geni som dig.....! for jeg fik ikke andet end artikler omkring smadrede skuldre...

Tak for hjælpen alligevel...

Det er fordi han har valgt søgning på "Shoulder dislocate" og lige over det felt hvor du indtaster dit søgeord på Google, er der nogle valgmuligheder ("Nettet" "Billeder" "Grupper" "Index")

Hvis du vælger "Billeder" efter at have skrevet søge teksten og trykker søg får du billede resultater :) (Just a helpful reminder)

Link to comment
Share on other sites

Det er forøvrigt en god side med gode billeder og instruktion.

David's fif er godt. hvad skal du bruge øvelsen til?

jeg skal have mine skulder i bedre form... jeg har en tendens til de klassiske fremtrukne skuldre..., jeg vil gerne kunne køre overhead squat og råtræk..!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share