Protein Hjælp


HAV
 Share

Recommended Posts

> Sortiarius

Hvorfor vælger du et vallebaseret pulver? Personligt vil jeg mene, at et pulver baseret på både valle og kasein er at foretrække. :smile:

For mit vedkommende løser jeg det problem med mælk i shaken. Valle produkter er immervæk en del billigere end valle+kasein produkter og jeg er ikke stødt på et blandingsprodukt, der er billigt nok til at investere i endnu. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er en jungle.

Hvad man vælger er meget en tillidssag mellem leverandør og kunde.

Der findes her, som i alle andre brancher, en del brodne kar - jeg har dog efterhånden fået sorteret lidt i mine ved at gå forhandlerne på klingen og spurgt ind til deres sortiment - opstår der et gabende hul i besvarelserne, så tvivler jeg på om de har sat sig ind i hvad de sælger.

Jeg kan idag kun pege på een forhandler som virkelig har styr på sin viden omkring sine produkter og har sat sig meget ind i såvel lovgivningen på området, forelægger dokumentation fra FVS og kan forklare hvorfor deres varedeklaration er fejlbehæftet med en ganske lille margin - som altså ikke er en trykfejl.

En ærlig leverandør jeg efterhånden har fået opbygget en tillid til.

Kunne du sende leverandøren i en pm ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share