Nyt program


Pumpekongen
 Share

Recommended Posts

Hey alle sammen

De sidste måneder har jeg ikke fået trænet mere en 1 max gang om ugen så nu vil jeg gerne igang for alvor.

Vi har også lige fået fornyet vores træningscenter med nye maskiner, selvom jeg dog havde håbet på nogle flere håndvægte :laugh:

Vi har fået træktårn, benpres og cabeltårn med en i hver side og så nogle brystmaskiner, det er det eneste som jeg lige kan se som relevant. Den frie bænk skulle også være på vej, men indtil videre står den på smithstativ. Den frie bænk skulle muligvis være squat stativ med bænk og det gør det hele meget bedre.

Har dog fribænk der hjemme som jeg kan bruge indtil.

Jeg havde tænkt på fullbody 2-3 gange om ugen, med fokus på basic øvelser

Bænkpres 5x5

Squat i smith/benpres 5x5

Dødløft når eller hvis jeg får mulighed for det 5x5

Hvis ikke, er der maskine til lænden ellers træne lænden på anden måde. (ved godt det ikke er det samme men man må tag hvad man kan få)

Træk til bryst 3x8

Bend over row dumbell 3x8

Militær pres 3x8

Dips med belastning 3x8-10

Så lige en biceps og triceps øvelse samt mave.

Nu har jeg bare mulighed for at træne med cabel, så vil gerne udnytte den mulighed, men har bare ikke det store kenskab til øvelserne, da jeg aldrig har trænet det før.

I er velkomne til at komme med ris og ros til mit program samt cabel øvelser :smile:

David

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share