too much mave :S


miss_zoe
 Share

Recommended Posts

Hejsa :smile:

Jeg ville høre Jeres råd om hvordan man hurtigst muligt taber sig omkring maven. Jeg taber mig hurtigst alle andre steder end maven. Og lige snart jeg tager på, så er det først maven det går ud over.. Jeg er ved at være lidt træt af det, da det snart er bikini periode, og man vil jo helst se lækker ud, så man kan få fat i nogle strandløver :wub:

Håber I kan hjælpe

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke i praksis påvirke hvor kroppen tager fedtet fra når den er i underskud.

Men der må da være en måde, hvorpå man kan tabe dig bestemte stedeR?!

Du må ikke tage håbet fra mig :unhappy:

Jeg kan høre at jeg må motionere mere, men hvis jeg nu styrketræner maven, vil det så ikke gå hurtigere!?

Link to comment
Share on other sites

Men der må da være en måde, hvorpå man kan tabe dig bestemte stedeR?!

amputation/fedtsugning er det eneste jeg lige kan komme på :wink: sorry

Du må ikke tage håbet fra mig :unhappy:

Det ville da først være slemt hvis nogen bildte dig ind man kunne.

Jeg kan høre at jeg må motionere mere, men hvis jeg nu styrketræner maven, vil det så ikke gå hurtigere!?

En stærk maveregion er en god ting af så mange årsager, men det vil ikke få vægttabet til at gå hurtigere hverken lokalt eller generelt.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :smile:

Jeg ville høre Jeres råd om hvordan man hurtigst muligt taber sig omkring maven. Jeg taber mig hurtigst alle andre steder end maven. Og lige snart jeg tager på, så er det først maven det går ud over.. Jeg er ved at være lidt træt af det, da det snart er bikini periode, og man vil jo helst se lækker ud, så man kan få fat i nogle strandløver :wub:

Håber I kan hjælpe

har det på samme måde, mine arme og ben er helt merkeret, utrolig tynne. alt fedt er placeret på maven og nægter at forsvinde derfra numindre jeg virkelig køre hår cardio, du kan ik ændre på det, bare kom igang med at løbe

Link to comment
Share on other sites

har det på samme måde, mine arme og ben er helt merkeret, utrolig tynne. alt fedt er placeret på maven og nægter at forsvinde derfra numindre jeg virkelig køre hår cardio, du kan ik ændre på det, bare kom igang med at løbe

Eller spise mindre.

/Schroinx

Link to comment
Share on other sites

Prøv at læse denne artikel: http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae...unktslankning?/

Punktslankning??

"Forskerne har i artiklen regnet ud, hvor meget den ekstra fedtnedbrydning svarer til i mængde. I bedste fald kan den ekstra fedtnedbrydning svare til 5 mg pr. 100 g fedt pr. 30 min. Hvis vi f.eks. siger, at man har 1 kg fedt på hvert lår og man skulle træne det ene ben, så det efter noget tid havde et ½ kg fedt mindre end det andet, så skulle man træne dette ben i 5.000 timer. Eller omregnet til den virkelige verden: hvis du skal af med dellen på maven gennem punktslankning, så skal du lave mavebøjninger et kvarter hver dag i 55 år! " :crazy:

Kunne nok gøres nemmere på andre måder..

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender godt det der med for meget mave. Det jeg synes virker godt er at skære meget med på kulhydraderne og spise mere protein (og de langsomme kylhudrater). Hvis man skærer ned på sukkeret er det mavefedtet der forsvinder først. Spiser jeg meget sukker, er det omvendt også maven det sætter sig på først.

Men hvad er I andres erfaringer ned netop at skære ned for sukkert?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender godt det der med for meget mave. Det jeg synes virker godt er at skære meget med på kulhydraderne og spise mere protein (og de langsomme kylhudrater). Hvis man skærer ned på sukkeret er det mavefedtet der forsvinder først. Spiser jeg meget sukker, er det omvendt også maven det sætter sig på først.

A'hva!? :blink: Hvordan begrunder du det?

Men hvad er I andres erfaringer ned netop at skære ned for sukkert?

At skære i sukkerindtaget er en fremragende idé!

Sukker = tomme kcal.

Mindre sukker = færre kcal = kalorieunderskud (hvis man undlader nok "sukkerkalorier" uden at erstatte dem med andre) = fedttab (måske på maven hvis man er heldig).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har hørt at alkohol sætter sig på maven. Ved ikk om det er dokumenteret, eller om det er en myte.

jeg selv holder fingerne væk fra øl nu, og drikker bar lidt sprut i stedet.. Men nu du er en pige, går jeg ud fra at du ikk drikker øl. men prøv helt at lade alkohollen være og se om det hjælper :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt at alkohol sætter sig på maven. Ved ikk om det er dokumenteret, eller om det er en myte.

jeg selv holder fingerne væk fra øl nu, og drikker bar lidt sprut i stedet.. Men nu du er en pige, går jeg ud fra at du ikk drikker øl. men prøv helt at lade alkohollen være og se om det hjælper :)

Kvinder drikker ikke øl kan jeg se :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share