Kreatin


Currant
 Share

Recommended Posts

Hejsa...

En kammerat snakkede om noget ved navn Kreatin, som skulle være godt for styrketræning på flere måder, uden bivirkninger da det skulle være naturligt for kroppen og kroppen selv har produktion af Kreatin.

Det har jeg undersøgt på nettet og jeg har ikke fundet nogen form for uoverensstemmelser med kammeratens udsagn.

Men jeg er skeptisk overfor sådanne midler (kreatin er ikke på dopinglisten - i dag)... Så jeg ville gerne lige høre jeres mening om kreatin - ikke bare om brugen men også om virkningen...

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke dokumenteret at kreatin IKKE er skadeligt, men det er det modsatte jo heller ikke, sååå...

Ikke alle har lige stor effekt af kreatin, det kommer an på ens naturlige indhold.

Og til sidst: Jeg har fornyligt læst at kreatin højst sandsynligt snart kommer på dopinglisten.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke dokumenteret at kreatin IKKE er skadeligt, men det er det modsatte jo heller ikke, sååå...

Nej, det er rigtigt, men hvordan er det lige du vil lave nogle undersøgelser, der viser at det IKKE er skadeligt??? -det kan jo ikke lade sig gøre. Man kan derimod konkludere, at kreatin indtil videre ikke har vist sig skadeligt i alle de undersøgelser som er lavet endnu.

Hvis vi skal sammenligne lidt, kan man jo gå ud og finde mange undersøgelser, der viser at mange at de ting vi spiser hver eneste dag er MEGET skadelige (herunder også kræftfremkaldende).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share