Spanien vs Debmark


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

Kom så Debmark! :tongue:

Ps. Har spillet en 3/4 på Spanien, England, Frankrig og et kryds på Norge-Bosnien. Det kan kun blive godt. :innocent:

Godt du har taget en 3/4 for Norge-Bosnien går nok ikke hjem. P.g.a spillerstrejke i det bosniske forbund, stiller Bosnien med et rent amatørhold.......Så det ligner umiddelbart en walkover for vores norske venner.

Så et handicap 1-tal til norge på 2,10 ligner easy money.

Edited by triatleten
Link to comment
Share on other sites

Godt du har taget en 3/4 for Norge-Bosnien går nok ikke hjem. P.g.a spillerstrejke i det bosniske forbund, stiller Bosnien med et rent amatørhold.......Så det ligner umiddelbart en walkover for vores norske venner.

Yeah, den kamp er også min "satsning". De 3 andre kampe regner jeg ikke med at der sker noget vildt i.

Alternativt havde jeg nok valgt at satse på at Tjekkiet kan give Tyskland stryg med 2 mål til odds 5.15. Tyskland har mange folk ude og stiller ikke med det stærkeste hold i modsætning til Tjekkiet.

Link to comment
Share on other sites

Med gårsdagens nederlag til et dårligere hold, skal der lige lidt galde ud... Er jeg den eneste som synes, at det bare er så typisk for sydeuropæiske spillere at lade sig falde ved den mindste berøring. Den tackling som gav det andet gule kort var selvfølgelig lidt sen, men spanioleren lader begge ben hænge i græsset og søger kontakten, selvom det ville have været lettere at springe over. Den første advarsel var om muligt endnu tyndere. :nono::4pooh: Det ødelægger totalt kampen, som Danmark ellers ville have vundet med lethed :worship: To frispark - to advarsler og marchordre :crazy::gal::4goodbye::flipa::4oops::dead_banana:

På samme tid hænger det mig ud af halsen, at de (spaniolere, italienere, portugisere, grækere, tyrkere mv.) ALDRIG (ifølge dem selv) gør noget galt i løbet af en kamp og altid er så usyldsrene som sne - se bare på, at der skulle gå 14 år fra skandalen i '93 til en lille indrømmelse, selvom der var soleklart frispark til Schmeichel. Selvfølgelig spiller andre nationaliteter også nu og da, men ikke i samme udstrækning som de nævnte.

Efter min mening er de sydlandske skuespillere i spillet med til at gøre fodboldkampe meget mindre seværdig, og der burde kunne uddeles sanktioner efterfølgende - når der er tid til at nærstudere kampen - ligesom ved andre typer ulovligheder. Det burde være det næste indsatsområde for FIFA fairplay udvalgene.

Heldigvis var det ikke den altafgørende kamp - det bliver fedt, at måske kunne sende Spanien ud af kvalifikationen i Parken. Til den kamp burde man også buuhe for hårdt af den spanske nationalmelodi - på samme måde som de gjorde ad den danske - men det er vel at synke til de spanske tilhængeres niveau! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

cosmokramer <-- enig i at der foregik en del skuespil, men jeg synes da tilgengæld også man må tage de rødhvide briller af og konstatere at Niclas Jensens anden tackling var temmelig hjernedød. Jeg synes ikke han skulle ha haft gult kort på den første, men når man har fået det første gule kort for en rimelig lille forseelse, så skulle man måske nok ha tænkt sig lidt mere om inden man lavede den nedsabling, der helt korrekt blev takseret til et guldt kort :-)

men kan da godt forstå frustrationen, vi så umiddelbart ud til sagtens kunne ha flæsket spaniolerne

Link to comment
Share on other sites

Med gårsdagens nederlag til et dårligere hold, skal der lige lidt galde ud... Er jeg den eneste som synes, at det bare er så typisk for sydeuropæiske spillere at lade sig falde ved den mindste berøring. Den tackling som gav det andet gule kort var selvfølgelig lidt sen, men spanioleren lader begge ben hænge i græsset og søger kontakten, selvom det ville have været lettere at springe over. Den første advarsel var om muligt endnu tyndere. :nono::4pooh: Det ødelægger totalt kampen, som Danmark ellers ville have vundet med lethed :worship: To frispark - to advarsler og marchordre :crazy::gal::4goodbye::flipa::4oops::dead_banana:

På samme tid hænger det mig ud af halsen, at de (spaniolere, italienere, portugisere, grækere, tyrkere mv.) ALDRIG (ifølge dem selv) gør noget galt i løbet af en kamp og altid er så usyldsrene som sne - se bare på, at der skulle gå 14 år fra skandalen i '93 til en lille indrømmelse, selvom der var soleklart frispark til Schmeichel. Selvfølgelig spiller andre nationaliteter også nu og da, men ikke i samme udstrækning som de nævnte.

Efter min mening er de sydlandske skuespillere i spillet med til at gøre fodboldkampe meget mindre seværdig, og der burde kunne uddeles sanktioner efterfølgende - når der er tid til at nærstudere kampen - ligesom ved andre typer ulovligheder. Det burde være det næste indsatsområde for FIFA fairplay udvalgene.

Heldigvis var det ikke den altafgørende kamp - det bliver fedt, at måske kunne sende Spanien ud af kvalifikationen i Parken. Til den kamp burde man også buuhe for hårdt af den spanske nationalmelodi - på samme måde som de gjorde ad den danske - men det er vel at synke til de spanske tilhængeres niveau! :nonono:

Ærgeligt at vi tabte til et hold som på dagen så ud til at de var langt ringere, men som vandt fordi de havde købt dommere. Når alt er sagt så var Niclas Jensens sidste takling torske dum og derfor får han marchordre.

Ellers er jeg enig i dine betragtninger. Der er lande som ødelægger fodbolden og derfor hader vi dem alle sammen. Nr1 på listen er helt klart Italien, mere usportsligt og usympatisk land skal man lede længe efter og vi håber altid at hollywood drengene ryger ud. Derudover så finder vi naturligvis også Portugal som er anført af Figo og Ronaldo. Spanien er også med på listen ingen tvivl om det, de er slemme men ikke så slemme som de andre hold.

Det er synd for det er ellers hold som godt kan spille bold, men de vælger åbenbart at filme mere. Og jeg er enig i at FIFA burde sætte mere ind over for film og sanktionere overfor det efterfølgende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share