Scott cykel sælges


Guest Slettet_020112
 Share

Recommended Posts

Scott citybike sælges. Jeg købte den i slutningen af maj '06 og den er max blevet brugt 3-4 gange om måneden i sommers. I vinterperioden har jeg max brugt den en gang pr. måned. Den har stået i cykelkælder hele tiden.

Ny pris er 5600,- kr. Jeg forhandlede den ned på 4200,- kr. og sælger den nu for 3000,- kr.

Den er med godkendt Basta click-lås. Jeg vil skyde på at den passer bedst til en højde 170 - max 185 cm.

post-67-1174850805_thumb.jpg

Jeg sælger den, da jeg åbenbart kun får brugt en cykel, hvis det er en MTB. Den kan afhentes på Vesterbro, KBH.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Er der ingen kædeskærm på? synes det er lidt svært at se på billedet

Der er en lille tynd skærm så beskytter ved det store tandhjul, men ikke nogen decideret kædeskærm. Jeg har dog aldrig oplevet problemer med olie på bukser. Er du interesseret? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der er en lille tynd skærm så beskytter ved det store tandhjul, men ikke nogen decideret kædeskærm. Jeg har dog aldrig oplevet problemer med olie på bukser. Er du interesseret? :smile:

Jeg kunne faktisk godt være interesseret. Har du kvittering på den, der er vel stadig noget fabriksgaranti på den :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Yep, har kvittering på den og låsen. Den er købt på Vesterbro, hvor den også opholder sig pt. Du skal være velkommen til at komme fordi og kigge - og ellers kan den sagtens leveres i Glostrup, hvor jeg er med jævne mellemrum.

Link to comment
Share on other sites

Yep, har kvittering på den og låsen. Den er købt på Vesterbro, hvor den også opholder sig pt. Du skal være velkommen til at komme fordi og kigge - og ellers kan den sagtens leveres i Glostrup, hvor jeg er med jævne mellemrum.

Kan jeg komme forbi og kigge på den enten i morgen, lørdag eller søndag? Lørdag kan jeg kun om formiddagen da jeg skal på arbejde senere..

Link to comment
Share on other sites

Tak for handlen, den kører jo skide godt :4thumbup:

Så er der ingen dårlige undskyldninger for ikke at dyrke cardio længere :laugh:

Selv tak, skipper!!

Det gjorde også lidt ondt, da du ræsede afsted på den - men nu er der ingen dårlige undskyldninger for ikke at købe en MTB!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share