Vitamin tilskud nr 1


mito
 Share

Recommended Posts

Sveriges nr 1 produkt og Anbefalet af Læge Claus henkel er Mivi total plus Af Donsback.[firmahenvisning fjernet af mod] skulle være Vitaminernes Konge pga den er flydende. iflg Claus Henkel er de danske grænseværdier ADT alt for lavt sat. så dobbelt dosis skulle ikke skade nogen. man sveder mange vitaminer og mineraler ud. under hård træning. og Vores fødevare er drænet for vitaminer pga forurening etc. Hvem Husker ikke Eddie fra Big brother 1 habn fortærede 1.5kg Kalvelever pr dag. han havde ikke problemer mig bekendt. Kalve lever indeholder Vildt meget A.E.D og K vitamin. så han burde være overdoseret.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Sveriges nr 1 produkt og Anbefalet af Læge Claus henkel er Mivi total plus Af Donsback.(forhandles på bestilling i Matas 240kr pr 1liter) skulle være Vitaminernes Konge pga den er flydende. iflg Claus Henkel er de danske grænseværdier ADT alt for lavt sat. så dobbelt dosis skulle ikke skade nogen. man sveder mange vitaminer og mineraler ud. under hård træning. og Vores fødevare er drænet for vitaminer pga forurening etc. Hvem Husker ikke Eddie fra Big brother 1 habn fortærede 1.5kg Kalvelever pr dag. han havde ikke problemer mig bekendt. Kalve lever indeholder Vildt meget A.E.D og K vitamin. så han burde være overdoseret.

For det første er din argumentation latterlig, for det andet er dit indlæg i strid med reglerne:

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Nu vil jeg begynde at sniffe asken af min afdøde farfar for det har ikke slået Kieth Richards ihjel at sniffe kokain blandet med asken af hans far: http://vip.tv2.dk/article.php/id-6586990.html

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share