on/off træning & maven


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Vidste ikke lige hvor jeg skulle placere dette emne, så det ryger altså herind.

Jeg har i et stykke tid nu trænet lidt on/off.. sommetider har jeg trænet (jeg kører hver gang fullbody) 2 gange om ugen, andre gange har jeg trænet de 3 gange om ugen. Tror I dette har været skadeligt for min krop? "Det kan du vel se i spejlet?"- det er dét der undrer mig lidt, for jeg synes, jeg nærmest har fået gavn af det (mere masse).

Der er også en anden ting jeg tænker på. Der var en periode hvor jeg bulkede helt i det ekstreme. I den periode tog jeg omkring 2 kg på om ugen, og det kunne ses.. på armene, brystet, ryggen, men selvfølgelig også rundt om maven. Men jeg var glad for denne proces.. for da jeg stoppede med at bulke, så forsvandt mit "bildæk", men ikke så meget om mine arme og resten af kroppen, som jeg havde frygtet.

Nu er jeg så gået igang med at bulke igen, dog på et lidt mindre plan. Der er bare noget, som at der undrer mig... det virker som om, at der nu ikke skal særlig meget til før min mave "flyder lidt ud til siderne", selv efter kun 2-3 dages groft spiseri kan jeg se det - og når jeg så ikke spiser så meget, forsvinder maven ind igen. Jeg synes, at maven vokser noget hurtigere end de mere ønskede dele af min krop. Jeg tror, at det er resultatet af en udvidelse af min mavesæk, fra første gang jeg bulkede, og at det dermed ikke er noget, jeg skal tage mig af. Men hvad mener I?

MVH

Nicky Cruz

Edited by Nicky Cruz
Link to comment
Share on other sites

Det eneste der undrer mig er, at du i det første stykke beskriver en metode du har haft succes med, for dernæst at spørge om det er "skadeligt" :smile:

If it's working - keep doing it!!!

Mht. din mave der vokser uforholdmæssigt hurtigt, kan det tænkes, at der mere er tale om bloat end at det er reelt kropsfedt der når at sætte sig på de få dage.

Hvis jeg spiser ekstremt meget eller fedt nogle få dage (nogle gange bare en enkelt dag), vil min mave reagere med oppustethed og et bæltehul større :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share