Udseende som Spartans i 300, Superman mv.?


SilentB
 Share

Recommended Posts

Hej

Efter at have set Troy, 300, Superman osv. Har jeg overvejet lidt om skuespillerne træner på en speciel måde? Jeg mener de er ik store som de bodybuildere. Eller de har i hvert fald en flot markering osv..

Skal der trænes på en speciel måde? Jeg er selvfølelig klar over det kræver en utrolig lav fedtprocent at nå ned på sådan et look, som fx. lionides

Link to comment
Share on other sites

husk lige at de 300 krigere har været igennnem både make-up OG en computer på størrelse med et kølerskab, inden vi får lov til at se dem på lærredet.

Men ellers skulle en omgang alm. bb-træning, masser af mad og en portion tålmodighed kunne gøre det.

Link to comment
Share on other sites

husk lige at de 300 krigere har været igennnem både make-up OG en computer på størrelse med et kølerskab, inden vi får lov til at se dem på lærredet.

Godt nok kan vi meget med en computer i dag, men jeg er sikker på at det er rigtige muskler man ser i 300 :smile:

Men ellers skulle en omgang alm. bb-træning, masser af mad og en portion tålmodighed kunne gøre det.

Korrekt.

Prøv evt. at checke dette her:

http://www.menshealth.com/cda/article.do?s...00013281eac____

http://www.menshealth.com/cda/article.do?s...00012281eac____

Link to comment
Share on other sites

Godt nok kan vi meget med en computer i dag, men jeg er sikker på at det er rigtige muskler man ser i 300 :smile:

Korrekt.

Prøv evt. at checke dette her:

http://www.menshealth.com/cda/article.do?s...00013281eac____

http://www.menshealth.com/cda/article.do?s...00012281eac____

Ingen tvivl om at de gutter havde fået bygget nogle flotte fysikke, men jeg tror nok du skal regne med at post production i hvert fald ikke har fået dem til at se ringere ud. :wink:

Lidt kontrastforbedring de rigtige steder kan gøre virkelig meget.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvivl om at de gutter havde fået bygget nogle flotte fysikke, men jeg tror nok du skal regne med at post production i hvert fald ikke har fået dem til at se ringere ud. :wink:

Lidt kontrastforbedring de rigtige steder kan gøre virkelig meget.

Det er selvfølgelig rigtig nok, at der sker lidt magic i post production (typisk "leger" man lidt med farverne - specielt i 300) :bigsmile:

Men jeg tror at vi er enige om, at gutterne i 300 bestemt ikke er kommet sovene til deres flotte fysik.

Men okay, det må da også være dejligt at kunne koncentrere sig om at KUN at komme i form - de har trods alt ikke et alm. job ved siden af, som os "almindelige" :smile:

Hvis jeg kun skulle tænke på at træne, spise og hvile mig for 6 måneder tror jeg der ville være stor sandsynlighed for en spartan krop - for mit vedkommende :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er sgu nogle flotte fyre, men jeg er næsten sikker på at nogle af dem har kørt en eller anden form for hormon kur inden filmen. Gerad Buttler begyndte at træne 6 måneder før filmen (altså til filmen specifikt, ved ikke om han trænede før det), og så var der en 8 ugers trænings session for alle cast members inden optagelserne gik igang. Jeg vil ikke mene man kan opnå så meget masse og så lav en fedt procent i den tidsperiode. Medmindre man self cutter, mens man er på roids.

Det er muligt at jeg ikke har ret, men i må indrømme, at der er sgu lidt ballon muskler over mange af dem og har svært ved at tror på at de ikke har fået en eller anden form for hjælp i form af "meget sunde" kost tilskud. Jeg vil dog lige sige at med "hjælp" eller ej så er de ikke kommet sovende til det. Det kræver stadig utrolig stor selvdisciplin og hårdt arbejde.

Men vi finder nok aldrig ud af det, dog stod Edward Norton frem og fortalte at han tog steroider for at opnå den størelse han havde i American History X.

PS: Vi snakker stort set kun om ledende skuespillere, da (så vidt jeg ved) statisterne er blevet fundet i forskellige gyms osv.

Link to comment
Share on other sites

Ja det er sgu nogle flotte fyre, men jeg er næsten sikker på at nogle af dem har kørt en eller anden form for hormon kur inden filmen. Gerad Buttler begyndte at træne 6 måneder før filmen (altså til filmen specifikt, ved ikke om han trænede før det), og så var der en 8 ugers trænings session for alle cast members inden optagelserne gik igang. Jeg vil ikke mene man kan opnå så meget masse og så lav en fedt procent i den tidsperiode. Medmindre man self cutter, mens man er på roids.

Det er muligt at jeg ikke har ret, men i må indrømme, at der er sgu lidt ballon muskler over mange af dem og har svært ved at tror på at de ikke har fået en eller anden form for hjælp i form af "meget sunde" kost tilskud. Jeg vil dog lige sige at med "hjælp" eller ej så er de ikke kommet sovende til det. Det kræver stadig utrolig stor selvdisciplin og hårdt arbejde.

Men vi finder nok aldrig ud af det, dog stod Edward Norton frem og fortalte at han tog steroider for at opnå den størelse han havde i American History X.

PS: Vi snakker stort set kun om ledende skuespillere, da (så vidt jeg ved) statisterne er blevet fundet i forskellige gyms osv.

Hvis nogle af skuespillerne har fået kemisk hjælp (hvilket jeg tvivler på) for at opnå den størrelse de fremviser, så skulle de have tæv...

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, det var ikke nogen universel sandhed jeg prøvede at fremstille, jeg undrede mig bare. Den billed serier af Vincent på gymjones.com virker fuldstændig urealistisk. Fra halv kvabset middelaldrene mand til spartaner på 8 uger? Man ser jo tydeligt på billedet at han har gainet masse så vel som han er blevet helt ripped. Har jeg virkelig svært ved, at få til at passe.

Hvis de har opnået de resultater uden nogen "hjælp" er det virkelig, virkelig helt sindsygt imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, det var ikke nogen universel sandhed jeg prøvede at fremstille, jeg undrede mig bare. Den billed serier af Vincent på gymjones.com virker fuldstændig urealistisk. Fra halv kvabset middelaldrene mand til spartaner på 8 uger? Man ser jo tydeligt på billedet at han har gainet masse så vel som han er blevet helt ripped. Har jeg virkelig svært ved, at få til at passe.

Hvis de har opnået de resultater uden nogen "hjælp" er det virkelig, virkelig helt sindsygt imponerende.

Hvorfor syntes du den virker urealistisk?

Som jeg ser det har han ikke gainet noget masse overhovedet, men bare smidt en masse fedt. Han har derved opnået hvad vi før har diskuteret om herinde, såkaldt "Hollywood muscle": Smid 5 kg fedt og det ser ud som om du har taget 5 kg muskler på.

Link to comment
Share on other sites

Var der ikke lignende tråde, om hvordan man kom til at se ud som Brad Pitt i henholdsvis Figth Club og Troy.

jo hehe

folk går helt i spåner hver gang der kommer en ny film med veltrænede mennesker..

mener jeg kan huske at der var nogle der endda mente han faktisk var for stor i Troy eller noget i den stil :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Film har altid en fantastisk indvirkning på os dødelige :4thumbup:

Men i 300's tilfælde har en computer haft sin rolle at spille i udfaldet af antal sixpacks. Så en behind the scenes ting som søndags tv en dag, og det er altså ikke småting der kan gøre med lysførelse og computere.

Det sagt er jeg ikke i tvivl om at de har gjort sin del til at komme til at fremstå som de gør. Men lad nu være med at tro på mirakel kure :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Angående '300' så tjek hvad filmens personlige trænere skriver, på:

http://www.gymjones.com/knowledge.php?id=35

Bl.a. siger Mark Twight: "The first misconception is that we used a bodybuilding-type program of progressive overload and over-feeding with the goal of making the guys look huge. We took the opposite route of calorie restriction to make them look like they lived off the land, in the wild, all sinewy and ripped."..

Det er der for så vidt ikke noget nyt i, og som nævnt handler det jo dybest set bare om lav fedt%, en smule muskler blandet og blendet i en computer :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I Troy er Brad Pitt kørt igennem en computer i alle scener hvor han har bar overkrop.. De har lagt ekstra skygger ellers bare leget.

en lille syret ting.. man har gjort det samme med den nyeste supermand film. Eller dvs man har fominsket hans "pakke" ( ved ikke om jeg må skrive pik :innocent::crazy: ) . Jeg kan ikke huske hans navn, men han skulle være særdeles veludrustet.

men ellers er jeg enig med folk herinde, det er da ikke umuligt at opnå den fysik gennem god træning og kost (og uden krudt).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
I Troy er Brad Pitt kørt igennem en computer i alle scener hvor han har bar overkrop.. De har lagt ekstra skygger ellers bare leget.

en lille syret ting.. man har gjort det samme med den nyeste supermand film. Eller dvs man har fominsket hans "pakke" ( ved ikke om jeg må skrive pik :innocent::crazy: ) . Jeg kan ikke huske hans navn, men han skulle være særdeles veludrustet.

men ellers er jeg enig med folk herinde, det er da ikke umuligt at opnå den fysik gennem god træning og kost (og uden krudt).

Det er din holdning, men er det egentlig noget du ved noget om? Har du trænet i 6 måneder udelukkende for at skulle spille med i en film, nej vel?

Desuden tror jeg heller ikke det er dem selv der står med problemerne omkring kost osv, det har de nok folk til skal du se.

Btw. tror du selv de ville gå med til at tage krudt, for at kunne medvirke i en skide film? Ja jeg tror næppe i hvert fald!

Syntes det er noget af en tom påstand at komme med. "Han er blevet stor på ingen tid = han har taget hormoner"

Link to comment
Share on other sites

Btw. tror du selv de ville gå med til at tage krudt, for at kunne medvirke i en skide film? Ja jeg tror næppe i hvert fald!
det tror jeg nu sagtens kunne forekomme!...især i Hollywood!
Syntes det er noget af en tom påstand at komme med. "Han er blevet stor på ingen tid = han har taget hormoner"

Enig, Mark Twight fra Gym Jones er jo en ganske fornuftig mand og som han selv siger så tilbragte skuespillere og stunt crew op til 12 timer i træk i den hal hvor de både trænede, spiste og øvede kampscener. Så jeg tror bestemt det er muligt. måske ikke for the average joe, men er man 100% dedikeret og overvåget hele tiden så tror jeg det er lad sig gørligt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share