Kombineret styrke- og fodboldtræning


anars
 Share

Recommended Posts

Hej drenge,

Jeg har styrketrænet i godt og vel halvandet år indtil kort før julen 2006. Det er gået lidt af fløjten idet der "har været så meget andet" :-( Siden hen er jeg begyndt til fodbold, hvor vi træner tirsdag og torsdag. Jeg har fået blod på tanden igen mht. at holde kroppen i god form, og jeg kan allerede nu mærke et øget velvære. I den forbindelse vil jeg gerne begynde at styrketræne igen.

Jeg ønsker ikke at være totalt buff, men blot stærk med god styrke og udholdenhed, og selvfølgelig med en dejligt markeret overkrop. I sidste uge begyndte jeg nede i styrkecentret igen, bare for at vænne kroppen til træningen igen. I mellemtiden vil jeg gerne have bud på et træningsprogram, jeg kan benytte mig af. Jeg havde forestillet mig at styrketræne 3 gange om ugen. Måske mandag, onsdag og fredag. (Skal det være fullbody?)

Jeg er spændt på hvad I svarer. Dels fordi jeg ikke ved hvordan man optimalt får bentræning med indover styrketræningen, så det går godt i spænd med fodboldtræningen.

På forhånd tak!

Anders

EDIT: jeg har fundet denne, som jeg umiddelbart synes ser godt ud

Edited by anars
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil da bare lige sige jeg står i lidt den modsatte situation hehe.

Jeg styrketræner mandag, onsdag, fredag.

Jeg vil gerne til at spille fodbold Tirsdag og torsdag, hvor vores hold træner, men det kommer selvfølgeligt an på hvordan det påvirker bodybouildingen.

Så jeg kigger spændt med :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share