Hot Rox Extreme


Viggo
 Share

Recommended Posts

Hej.

Da sommeren jo snart nærmer sig, er jeg begyndt at tænke på at shredde et par kg fedt af.

Jeg har haft kig på The Velocity Diet (aka v-diet).

I den forbindelse bliver der anbefalet af forfatteren og mange forumbrugere, at kosttilskuddet hotrox extreme er et must for at gennemføre den strenge diæt.

Er der nogen der ved om dette produkt er lovligt i DK? Jeg kan ikke finde noget på antidopingdanmark omkring dette.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Da sommeren jo snart nærmer sig, er jeg begyndt at tænke på at shredde et par kg fedt af.

Jeg har haft kig på The Velocity Diet (aka v-diet).

I den forbindelse bliver der anbefalet af forfatteren og mange forumbrugere, at kosttilskuddet hotrox extreme er et must for at gennemføre den strenge diæt.

Er der nogen der ved om dette produkt er lovligt i DK? Jeg kan ikke finde noget på antidopingdanmark omkring dette.

De er ihvertfald gode.

Diæten er særdeles effektiv, men også noget træls.

Link to comment
Share on other sites

De er ihvertfald gode.

Diæten er særdeles effektiv, men også noget træls.

OK, tak for det hurtige svar!

Jeg kan læse at du også har været gennem the v-diet.

Købte du dine hot rox på t-nation? Og hvor lang tid går der før man modtager dem?

Link to comment
Share on other sites

Men er de lovlige? For jeg synes nemlig også denne diæt virker meget interesseant.....og nu vi er ved det nogen der kender et af de andre produkter der bruges. Biotest Surge Recovery hedder det?

Det tror jeg godt du som udgangspunkt kan regne med, at de ikke er.

Men det er det jeg bekymrer mig mest om....

Link to comment
Share on other sites

Hey.

-->jhax, tak for pm.

Jeg har valgt at droppe hot-rox'ene, simpelthen fordi jeg tror de er overrated, plus de koster en bondegård når fragten regnes med.

Der vil blive satset på tung træning og kaffe for at holde på musklerne og være frisk.

V-diet'en starter på onsdag, jeg mangler bare at købe en vægt, flere fiskepiller og noget knust hørfrø.

Jeg glæder mig faktisk til at starte ligenu, men ved det bliver en kamp når sulten først begynder at melde sig :crazy:

Derduover - hvis nogen kender noget lækkert whey, der smager godt blandet op med vand (og som ikke koster flere millioner), så smid lige en PM! :bigsmile:

Det whey jeg skal leve af resten af måneden, VED jeg at jeg bliver DØDTRÆT af, har spist det stads i et par år nu.

Wish me luck!

Link to comment
Share on other sites

Er der egentlig nogen som kender noget til spike? Det er jo ikke et kosttilskud, men nærmere et produkt ligesom red bull (en slags energidrik/pille - åbenbart bare 10 gange så effektivt)

Spike er "the real deal". Det samme kan siges om Powerdrive, som virkelig sparker røv. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share