les mills programmer


ibberlib
 Share

Recommended Posts

Hej

I forbindelse med et vægttab har jeg benyttet mig meget af forskellige programmer af les mills i mit fitness center.

Nu vil jeg så gerne høre om der er nogle kloge folk der ved hvilke programmer der er bedst mht forbrænding og evt også hvor meget disse programmer ca kan forbrænde ( ved godt, at der er mange faktorer der spiller ind her)

på forhånd tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Selv hvis vi kendte det præcise indhold af de programmer, så er det tæt på umuligt at svare på hvor meget du ville forbrænde på den slags.

Diverse faktorer der påvirker forbrændingen under en given aktivitet:

En person i bedre form vil kunne forbrænde mere energi pr tidsenhed end en person i dårligere form.

En større person vil forbrænde mere end en mindre person - især når aktivitet involvere at "bære" egen kropsvægt - f.eks. løb.

Hvor meget du går til den i selve programmet. Hvor højt du kan holde din puls ift dit max.

Denne side kan give dig en idé om hvor meget forskellige aktiviteter forbrænder for en given kropsvægt, men det er bestemt ikke noget du kan til at planlægge dit energiindtag meget præcist.

http://www.healthstatus.com/calculate/cbc

Groft sagt vil du forbrænde mest i den aktivitet du kan holde den højeste gennemsnitspuls i den afsatte tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share