At finde en træningspartner


ThomasSvan
 Share

Recommended Posts

Hej

Det her er min første post herinde, men jeg har nydt godt af at læse de forskellige fora herinde :) Jeg kunne godt tænke mig at høre om I havde nogen erfaring i at skaffe sig en træningspartner. Findes der evt. en hjemmeside hvor man kan lægge sin træningsrutine og træningscenter op og så se om der er nogen der har noget lignende? Det eneste jeg har kunne finde er fitnessdating.dk men det virker ærlig talt mere som alle andre datingsider bare med et fitnesstema.

Og tror I overhovedet det er muligt at finde en ordentlig træningsmakker over nettet? Eller vil det simpelthen for svært at finde én med samme motivations og trænings-niveau?

Hav en fantastisk dag allesammen!

Edited by ThomasSvan
Link to comment
Share on other sites

Hvad med der hvor du træner? Eller hvad med en/nogle du er ven/bekendt med i forvejen?

Min sidste træningspartner var en jeg kom i snak med hvor jeg trænede, og så spurgte jeg efter et stykke tid, om vi ikke skulle træne sammen, for motivationens og hyggens skyld.

Min nuværende var en i forvejen god ven. >Vi er langt fra på samme niveua fysisk. Men det gør mig ikke noget, så længe motivationen og arbejdsviljen er den samme.

Man behøves heller ikke træne det samme, for at være makkere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share