Kost, lidt i tvivl


Fynolt
 Share

Recommended Posts

Højde : 190

Vægt : 176

Haløj alle BB og kost proffs..

Ville bare høre om min kost ville være ok hvis jeg nu gerne vil gaine lidt mere i muskel masse...

kl.07,30. morgen mad: 100g. havre gryn, med mælk (skummet) 2 stykker frugt.. for det meste æble og banan

kl.10,00. Et stykke frugt

kl.11,30. 1,2 stykke rugbrød(Herkules tykkeskiver,fulkorn) med kylling og tun.. 2 gulerødder 2 stykker frugt 2 store tomater

kl15,00. en bolle med ost og skinke, en pepperfrugt en banan

Aftens Mad kl. 19,30. det mutter servere.. ca 200g. kød og ellers noget stivelse og MASSERE a grønt :)

nat mad en bolle med banan.. eller bare noget frugt..

Det jeg er i tvivl om er at der er nok proteiner i kosten og for meget stivelse.. træner ca 5 dage om ugen nogen gange kun 4... en time.. styrke træning.. går i skole 5 om ugen (6 timer om dagen ) mit energibehov ligger ca ved 2500-3000..

Men ville jo gerne kunne gaine noget mere i muskelmasse.. nogen gode råd?? tak på forehånd!

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra du vejer 76 kg og ikke 176 kg som du har skrevet!!?

Du har et nogenlunde overblik over hvad du spiser og dit energibehov. Så kunne du jo gribe lommeregneren og regne ud hvor mange kalorier du får i løbet af en dag.

Du skal jo gerne indtage lidt mere end dit energibehov for at tage muskler på.

Men at du kan være lidt i tvivl om du får nok mad forstår jeg ikke :smile: Du mangler MEGET. Min farmor spiser mere end dig.

Nå men prøv at regn en gennemsnitsdag ud og se hvor meget du mangler at indtage dagligt :4mewantfood:

God fornøjelse

/Nygren

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share