E-Løb


teddy
 Share

Recommended Posts

da tilmeldingen for e-løb er ved at nærme sig og jeg har hørt at det max antal deltagere er nået, så skulle det ikk kunne lade sig gøre at komme til at få sig et nyt nr, så er der nogle der ligger inde med 2 numre ville jeg være super taknemmelig..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et login til forhåndstilmelding som jeg 100% sikkert ikke får brugt.

Hvad skal man gøre for at overdrage et nr?

Er du i øvrigt helt sikker på der rent faktisk er udsolgt? Forhåndstilmelding slutter først 15. juni og jeg kan se der er godt 7k tilmeldt.

Link to comment
Share on other sites

da tilmeldingen for e-løb er ved at nærme sig og jeg har hørt at det max antal deltagere er nået, så skulle det ikk kunne lade sig gøre at komme til at få sig et nyt nr, så er der nogle der ligger inde med 2 numre ville jeg være super taknemmelig..

Jeg var lige inde og kigge og som jeg læser det slutter forhåndstilmeldingen d.15.juni og er kun for deltagere der også løb sidste år, og at de kan sikre sig en plads. Efter d.15 åbnes for alle

Der er pt knap 7.400 tilmeldte og max deltager antal er 19.000

Der står endvidere mere her

Link to comment
Share on other sites

Jeg var lige inde og kigge og som jeg læser det slutter forhåndstilmeldingen d.15.juni og er kun for deltagere der også løb sidste år, og at de kan sikre sig en plads. Efter d.15 åbnes for alle

Der er pt knap 7.400 tilmeldte og max deltager antal er 19.000

Der står endvidere mere her

hmm kan jeg godt se egentlig, fik det bare at vide, men et par numre på forhånd ville nu stadig være cool..

Mangler et nr, takker MaxP for den hurtige hjælp

Edited by teddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share