Hjælp til kost- og træningsprogram


dalledk
 Share

Recommended Posts

Hey folkens

Jeg har efterhånden trænet i en 3-4 måneders tid med en del svingende intensitet og mødepligt.

Nu nærmer sommerferien sig jo så småt, så nu vil jeg gerne gøre det lidt mere seriøst, og lige få trænet det sidste inden ferien.

Jeg har indtil videre kørt med 2 dages hjemmefixet program.

Første dag trænede jeg:

Bryst.

Tricep.

Mave.

Ben når jeg orkede det (ret sjældent)

Dag 2:

Biceps.

Ryg.

Skulder.

Jeg fik så lavet et program med en instruktør her den anden dag. Men hun har misforstået 2 ting.

For det første vil jeg gerne forsøge at træne 4 gange ugentligt, og helst komme hele kroppen igennem 2 gange ugentligt, som jeg gjorde i mit eget program, hun har skrevet et program hvor jeg træner 3 gange ugentligt, og jeg kommer kun hele kroppen igennem 1 gang.

Det hun har lavet virker som et begynder program, men jeg synes selv at jeg er i den grundform muskelmæssigt, til at køre et lidt mere BB orienteret program. Noget ala det jeg vel egentlig har gjort indtil videre?

Mit mål her den sidste måned, er for det første at tabe mig, derfor vil jeg begynde at løbe og svømme nogle gange om ugen, og tage og løbe lidt på sådan en skimaskine når jeg har styrketrænet. Desuden vil jeg også ændre min kost :)

Når jeg så har tabt mig, vil jeg håbe mine muskler er lidt mere markerede. Men jeg vil stadig gerne styrketræne og opbygge muskelmasse, mens jeg prøver at tabe mig, hvilket jeg har læst som værende næsten umuligt herinde, men det tror jeg sku ikke helt på. Min muskelmasse skal jo ikke stige helt vildt.

Derfor vil jeg høre, om i kan hjælpe mig med et træningsprogram og en kostplan/kostomlægning.

Havde tænkt mig en kur med en del proteiner, og så håbe at tabe 2-4 kg fedt. på en måned.

Ung gut på 18 år, 82 kg. 180 cm høj.

Styrketræning 4 gange ugentligt.

Løb/svøm/cykling 5 gange ugentligt ca..

Hvis i ville være behjælpelige med et træningsprogram, motions og en kostplan, dag til dag agtigt, ville det være kanon, men mindre detaljeret er self også okay.

Håber det var alt...

Edited by dalledk
Link to comment
Share on other sites

Vi kan umuligt lave en kostplan til dig. Find dit ligevægtsindtag, træk 500 kcal fra og indtag den mængde kalorier. Så vil du tabe dig.

Er du herefter i tvivl om din kost kan du evt skrive en dagskost ned og poste den her på MOL - folk plejer at være gode til at give ris/ros.

Angående dit træningsprogram - hvilke øvelser kører du, hvor mange gentagelser og hvor mange sæt?

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share