Korsbånd og sideledbåndsskade


U.Nielsen
 Share

Recommended Posts

Hej !

Jeg skal opereres for nyt forreste korsbånd og evt inderste sideledbånd (hvis det ikke selv heler)om ca en måned. Knæet er pt meget ustabilt (knæsvigt).

Er der nogle der kan anbefale de bedste læger (Navn) til netop det??

Evt. i området af århus el. i kbh. Det vigtigste er dog den absolut bedste ekspertise og erfarring!

På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen

Ulf Nielsen

Email [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Hej !

Jeg skal opereres for nyt forreste korsbånd og evt inderste sideledbånd (hvis det ikke selv heler)om ca en måned. Knæet er pt meget ustabilt (knæsvigt).

Er der nogle der kan anbefale de bedste læger (Navn) til netop det??

Evt. i området af århus el. i kbh. Det vigtigste er dog den absolut bedste ekspertise og erfarring!

På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen

Ulf Nielsen

Email [email protected]

Tænkt dig selv at betale?

Jeg fik af vide at der var mange steder der kunne lave korsbånd, men ikke begge dele på en operation. Derfor frarådet de mig til det.

Jeg blev selv opereret d. 23 januar på Århus Kommune hospital af Bent Wulf som er ret anderkendt på knæområdet. Alt har fungeret og knæet virker stortset optimalt igen (og kommer til det med tiden). Fik opereret forreste korsbånd og stor minisk skade (De troede os jeg havde revet inderste ledbånd over, men det havde helet sig selv så de da de kom ind)

Cj

Link to comment
Share on other sites

Tænkt dig selv at betale?

Jeg fik af vide at der var mange steder der kunne lave korsbånd, men ikke begge dele på en operation. Derfor frarådet de mig til det.

Jeg blev selv opereret d. 23 januar på Århus Kommune hospital af Bent Wulf som er ret anderkendt på knæområdet. Alt har fungeret og knæet virker stortset optimalt igen (og kommer til det med tiden). Fik opereret forreste korsbånd og stor minisk skade (De troede os jeg havde revet inderste ledbånd over, men det havde helet sig selv så de da de kom ind)

Cj

Det glæder mig at høre knæet fungere igen!

Jeg bliver muligvis sendt til privat hosptal, da det er lige midt i sommerferien.

Mange tak for dit svar. Ulf

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hey

Jeg ville overveje gildhøj klinikken i brøndby. www.gildhoj.dk/. Det er et uhyre professionelt sted, hvor de har mange års ekspertise, med bla knæskader osv.

Peter Angerman er cheflæge og en yderst behagelig person. Bedst af alt, du kan regne med at der bliver fulgt 100 % op efter du er blevet opereret. Du vil blive indlagt i et par dage, hvor der max er dig og 5 andre patienter. Maden er også super :tongue: .

Held og lykke med din operation. Husk det også er super vigtig at du får 100 % styr på din genoptræning. Her kan du få super hjælp fra fys klinikken som ligger lige ved siden af læge klinkken.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej

Jeg har fået god behandling hos idrætslægerne i Århus(Tage Hansens Gade), overlæge Svend Erik Christiansen er en dygtig og erfarende læge indenfor knæ. Selv har jeg kun fået foretaget en kikkertus. men har fået konstateret svækket korsbånd også de indadførende, meniskskade og ja jeg kan blive ved...

Som en anden nævner, er FYS træning bagefter UTROLIG vigtig... Find en med forstand på knæ og korsbåndsskader.

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share