Blender


Zipcode
 Share

Recommended Posts

Hey

Kunne godt tænke mig nogle anmeldelser på blendere. Min er lige gået i stykker pga. den ikke kunne klare frosne bananstykker som er perfekt til shakes.

Hvilken blender er den bedste og som kan klare alt. Må også gerne se okay ud på køkkenbordet. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

jeg har nedenstående philips.

750w og kan klare det meste. du kan sagtens finde nogen der er mere kraftige fx kitchenaid og lignende, men de koster 2000kr og har ca 1000w.

jeg gav 550kr inkl fragt via pixmania så jeg synes det er et super køb. det er ikke den bedste på markedet men nok en af de bedste til prisen. og så synes jeg bestemt ikke den ser dårligt ud. den er super nemt at gøre rent og at den har en god stor glas kande og er også et stort plus.

http://www.alstrom.dk/product.jsp?prodkey=...p?searchstring=

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej postnr. :smile:

Vil anbefale dig at købe en Bosch MMB2000, den har 600 watt, 4-delt blendekniv og glaskande. Nu ved jeg ikke hvor meget du vil ofre, men en god blender koster altså lidt mere imo. Synes også den er meget pæn.

Primært skal du se efter hvor mange watt den har, for netop at kunne klare dine frosne bananer etc. De fleste blendere med glaskande, er også dem med mange watt.

Link to comment
Share on other sites

Begge ser gode ud - tror jeg vil ofre op til 1.000 kr hvis den er iorden. Phillips ligger jo meget op til den er til smoothies... Bruger blender primært til shakes, men også lidt til madlavningen...

Kitchenaid ser fede ud - men også lidt dyre:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger en stavblender på kun 300w - den klare mine frosne bær, bananer æbler osv.

Skifter ud inden længe, men af rengøringsgrunde tror jeg jeg køber en stavblænder igen. De fås helt op i 700w med isknuser funktioner, men er i syv sind hvad angår rengøring af en normal blender...

Men anyways, tjek www.skiftselv.dk ud. SUPER service og de er billige. [Lur lige den phillips blender eller to stavblendere på side 2 under blendere - de tre er mine overvejelser lige nu. Den dyre stavblender er ledningsfri -> er der egentlig nogen der har erfaring med ledningsfri stavblendere? sorry highjack spørgsmålet]

/Christian

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger en stavblender på kun 300w - den klare mine frosne bær, bananer æbler osv.

Skifter ud inden længe, men af rengøringsgrunde tror jeg jeg køber en stavblænder igen. De fås helt op i 700w med isknuser funktioner, men er i syv sind hvad angår rengøring af en normal blender...

Men anyways, tjek www.skiftselv.dk ud. SUPER service og de er billige. [Lur lige den phillips blender eller to stavblendere på side 2 under blendere - de tre er mine overvejelser lige nu. Den dyre stavblender er ledningsfri -> er der egentlig nogen der har erfaring med ledningsfri stavblendere? sorry highjack spørgsmålet]

/Christian

Set magic bullet på tv-shop? Føtex har en efterligning af en. Købte den på tilbud til 200 kr i sin tid. Ellers koster den vist 500,-. Har brugt den stort set hver dag i mere end et halvt år og den er helt kanon! Den blender nemt isterninger, frosen frugt osv. Der følger vildt mange ting med, juicepresser, en stor kande, flere forskellige glas, små og store bægre og alt muligt. Link til hvad du får med

Vil til hver en tid give 1000 kr eller mere hvis den kostede det, for den er virkelig det værd. Men den koster nærmest ingenting, hvilket er perfekt jo :superman:

Link to comment
Share on other sites

Den er lidt svær. Tror måske jeg købe både an alm blender og en håndblender.

Er der noget der har erfaring med KitchenAid. Deres blendere har jo et fedt design, men de koster også lidt mønt. Kan det passe de kun har 500 watt eller findes der en nyere model. Eller er de bare klasse - måske kan man finde en på udsalg nu her?

Alternativt kunne man måske vælge denne her:

http://www.hpnielsen.dk/single_produktvisn...er-expert-7000/

Ikke så flot på køkkenbordet - men ser stabil og kraftfuld ud - med 1100 watt :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Min chef nægter at tro på at det er ægte, han siger det er reklamestunt! Hvordan fanden beviser jeg det for ham? Ret irriterende når man arbejder på et reklamebureau!!

Har du en BlendTec og en Ipod?

Edited by Nissen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share