Vægttab og kondi.


Marc
 Share

Recommended Posts

Halløj. Er ny i dette forum. Har stort set fordrevet min tid på bodyhouse i mine træningsår. Så har ikke studeret så meget om cardio træning.

Men nu er det nye tider i mit liv. Lidt hurtigt om mig selv. Har stort set dyrket sport siden jeg var lille, med enkelte mellemrum selvfølgelig. (druk og piger) Nå, men stoppede med fodbolden og gik hen og blev en smule større. Så begyndte jeg med styrketræningen. Dertil fik jeg en god idé at jeg skulle begynde at tage noget krudt. I starten havde jeg ikke styr på det overhovedet. Og det gav da også bagslag da min kost var forkert og jeg gik hen og blev tykkere. Og grundet krudten led jeg under den psykiske nedtur efter endt kur og mistede lysten til at træne. Så faldt man sammen igen. Sådan har det stået på et par gange. Nu er jeg kommet ud af den psykiske nedtur og er klar til at tage kampen mod vægten op. Jeg er begyndt til fodbold igen. Træning 2 gange om ugen og kamp 1 gang. Det skal lige siges at jeg har kørt en T3 kur. Hvis nogen ikke ved det er det et hormon der går direkte ind og ændrer ens stofskifte. Det har jeg blandede følelser med. Godt nok tabte jeg mig, Men bagefter er det som om mit stofskifte har ændret dig. Jeg brugte for ikke så lang tid siden 5-6 uger på at smide ca 5 kilo inden jeg skulle på ferie i en uge. De fleste af dem røg på igen i løet af den uge og er ikke hoppet af endnu. Kom hjem for 3 uger siden. Så skal til lægen og have taget en blodprøve for at se om mit stofskifte er som det skal være.

Nå, men tilbage til sagen. Har spillet fodbold i godt 2 måneder nu. Og foruden min "diæt" har det ikke givet det store nedsving i kilo. Og kondien er heller ikke blevet meget bedre. Lidt er der da sket. Men ikke nok. Så mit spørgsmål er hvor jeg kan finde et løbeprogram der kan hjælpe mig til et bedre vægttab og en bedre kondition??

På forhånd tak for hjælpen...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ønsker at tabe dig er den nemmeste måde at spise mindre end man forbrænder. Hold fingrene fra alt det lort du har brugt førhen.

Du skal altså kigge mere på kosten, og stadig holde et højt aktivitetsnivau... Din fodboldtræning er fin nok med cardioøjne, hvis du altså går til den. MEN HUSK KOSTEN.. Hvis du er seriøs med det, så brug nogle timer på at søge på mols fora..

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ønsker at tabe dig er den nemmeste måde at spise mindre end man forbrænder. Hold fingrene fra alt det lort du har brugt førhen.

Du skal altså kigge mere på kosten, og stadig holde et højt aktivitetsnivau... Din fodboldtræning er fin nok med cardioøjne, hvis du altså går til den. MEN HUSK KOSTEN.. Hvis du er seriøs med det, så brug nogle timer på at søge på mols fora..

Det er stadig begrænset hvor meget jeg kan gå til den. Går så langt jeg kan før jeg kan mærke det bliver for meget for kroppen. Altså jeg ved jeg kan give mig mere, men jeg må nok indrømme at min krop betaler prisen for mine dumheder. Der går nok lidt tid før jeg kan give mig mere.

Kosten har jeg styr på igennem min styrketræning. Den består hovedsagligt af kylling, brune ris og grøntsager. Masser af vand. Enkelte gange ryger der da lidt mindre usundt ned. Man skal jo også leve lidt. Men igår tog jeg alt hvad der var af usunde ting i skabe og køleskab og smed ud. Så er skam seriøs med det... Og vil bruge de næste par dage til at snuse lidt rundt herinde.

BTW. Har lige signet mig ind på dourun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share