kampsport


Emil
 Share

Recommended Posts

hej...

har i noget tid gået og tænkt på at begynde til noget kampsport, men kan ikke beslutte mig for hvad... har overvejet kickboksning, BJJ eller måske en blanding af forskellige grene, altså MMA

nogen herinde der træner kampsport og kan komme med nogle tips til hvad i synes er sjovt og hvorfor? det ville der blive sat stor pris på...

jeg bor på nørrebro... så det skal ikke være noget der kun kan trænes i sønderborg :tongue:

på forhånd tak!

mvh Emil

Link to comment
Share on other sites

hej...

har i noget tid gået og tænkt på at begynde til noget kampsport, men kan ikke beslutte mig for hvad... har overvejet kickboksning, BJJ eller måske en blanding af forskellige grene, altså MMA

nogen herinde der træner kampsport og kan komme med nogle tips til hvad i synes er sjovt og hvorfor? det ville der blive sat stor pris på...

jeg bor på nørrebro... så det skal ikke være noget der kun kan trænes i sønderborg :tongue:

på forhånd tak!

mvh Emil

Jeg træner selv BJJ, og synes det er super sjovt, fordi der er masser af teknik, og masser af sparring, og jeg er rigtig glad for min klub (Brasa). Vi har også SW og MMA.

Mit råd er at du tager ud til forskellige klubber og prøver dig frem...hvad der er godt for mig er ikke nødvendigvis godt for dig! :smile:

Der er en god klubguide på www.martialarts.dk - og hvis du søger der så er der også masser af tråde oprettede af folk som dig. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Emil,

Jeg kan klart anbefale CSA, der ligger tæt på Nørrebro. Der er super god stemning og du finder begynderhold i både MMA og BJJ, hvor der bliver taget godt imod dig..... desuden kan du træne Muay Thai, Capoeira og kettlebell-hold mm.

Men ellers som QueenPearl skriver: Tag ud og prøv lidt forskellige klubber. Mit indtryk er, at du finder flinke folk de fleste steder, hvor der trænes BJJ.

Edit: link fixed!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

tja alle grene kan være sjove, så du må prøve dig frem. Men husk at jo bedre man bliver jo sjovere er det... så i starten kan det hele virke lidt kedeligt.

Jeg har selv træne judo og jiu-jutsu i mere end 10 år. og synes bestemt at det bringer mig massere af glæde, spænding og gode oplevelser. Jeg træner primært fordi jeg elsker at kæmpe. Så rene teknik træninger keder mig bravt. Men her synes jeg at judo og jiu-jutsu(fighting) rammer mine behov godt.

så prøv evt. www.pi-judo.dk eller http://www.frederiksberg-jujutsu.dk/joomla/index.php

med venlig hilsen

Bo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share