Kreatin og væskeophobning


Spock
 Share

Recommended Posts

Flytter lige dette over i en selvstændig tråd, kom til at poste i diskussionen af kreation FAQen - sorry.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har et kort spørgsmål: har taget kreatin i 3 uger nu, og som resultat har jeg taget voldsomt på i form af væske. Så meget at det er meget tydeligt, mine venner kommenterer hvor meget mere fyldigt og rundt mit ansigt er, alle markinger er væk. Vægten er øget markant.

Nu er spørgsmålet: er denne væskeophobning en tilstand der varer ved så længe jeg tager kreatinen? Med andre ord - skal jeg tage pause før væsken forsvinder igen?

I FAQ'en om kreatin står der ganske vist at væskeophobningen går væk når man stopper med indtaget - men sker det ikke anyway efter noget tid på kreatin??

Lige nu er det så ekstremt at jeg overvejer at stoppe indtaget.

Specielt maven og ansigtet er meget væskefyldte - maven er nærmest dobbelt størrelse og mit ansigt ligner ansigtet fra en patient der er på antidepressive midler :superman::innocent::tongue:

Er det normalt at man reagerer så meget?

Er ikke sikker på jeg gider rende rundt og ligne Michelinmanden :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share