Krophævninger i lejlighed?


the-box
 Share

Recommended Posts

Jeg vil utrolig gerne kunne lave kropshævninger i min lejlighed, men desværre består alle mine vægge af gipsplader, så tror desværre ikke væggene ville kunne holde til noget?

Loftet består af en slags ”spånplade” elementer, så tror heller ikke det er en mulighed.

Jeg har derfor været ved at søge lidt på nettet, og det bedste bud jeg har kunnet finde er den her http://www.pullupbar.com/ ved dog ikke lige hvor god den er, og hvor de kan sende den til Danmark for en fair pris. Det bedste tror jeg måske der ville være et salgs fritstående stativ der kunne klappes helt sammen, har bare ikke kunnet finde sådan en nogen steder.

Har i et bud på hvad jeg kan gøre, hvis jeg ønsker at lave kropshævninger i min lejlighed?

Link to comment
Share on other sites

Det er en rigtig god model. Inter Sport i Malmø haren næsten identis ktil lidt over 300 dkr. og den er afgjort pengene værd - jeg har desværre ikke set den i DK. Den er langt bedre end dem mansætter i spænd i dørkarmen. Mankanfaktisk også træne med bredt greb når man har været nede i den lokale trælast og købe 2gardinstænger á ca. 20 cm som kan læggesispænd mellem dørribben og karmen. Derved bliver der lige tilpasmellemrum til hænderne - kort sagt

køb den og træn godt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan anbefale en du kan sætte op i døren, den laver ikke mærker og er jeg er godt tilfreds med min.

http://intersport.inforce.dk/graphics/spor.../Energetics.pdf

Som du kan se i kataloget, koster de ikke meget, og kan købes i Intersport landet over.

Og den chinupbar til 150 i intersport laver ingen mærker og kan holde til 115kg+?

Link to comment
Share on other sites

Du kan lidt forskillige dørribber her: Sport Tiedje Jeg har selv Kettler modellen og er ganske godt tilfreds

Hmm problemet med den type er bare at den ikke kan holde til ret meget vægt, laver mærker i døren og man ikke kan holde ret bredt.

Det ser dog ud til det er den eneste type man kan få i Danmark, så er næsten ved at være bange for jeg bliver nødt til at købe den fra USA, da det ser ud til at være den bedste man kan købe

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv en chin up bar fra InterSport der ligner den afbillede fra første posttil forveksling. Købte den for et par år siden i Fitnessbutikken, men de havde kun den ene og ikke mulighed for at skaffe flere. Jeg har søgt på nettet men fandt den kun i USA. Tilfældigvis så jeg de havde dem i Intersport i Malmø. Det er den bedste og mest stabile chinup-bar til dørkarmen. Jeg har prøvet dem man sætter i spænd o.s.v. - duer ikke.

Så kort sagt - køb den (og nej jeg har ikke aktier i Intersport :bigsmile: )

Link to comment
Share on other sites

Hmm problemet med den type er bare at den ikke kan holde til ret meget vægt, laver mærker i døren og man ikke kan holde ret bredt.

Det ser dog ud til det er den eneste type man kan få i Danmark, så er næsten ved at være bange for jeg bliver nødt til at købe den fra USA, da det ser ud til at være den bedste man kan købe

Der er også den her, der er lidt billigere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share