Andens Log


Anden
 Share

Recommended Posts

Har tænkt mig at lave denne log for at kunne holde mig selv i ørerne samt holde lidt styr på mine stats og op og nedture :dry: Mit mål er at komme ned på 90kg hvoraf det gerne skulle være fedt der ryger af.

Jeg har trænet et par måneder efter "fundament træning for begyndere" men har besluttet at skære den ugentlige træning ned til 2 gange i centret samt en ugentlig løbedag hovedsagligt fordi det har drænet en del af min træningslyst at træne 3 gange plus diverse anden sommer aktiviteter som fodbold. Derudover er jeg postbud til daglig.

Mine Stats:

21 år

192cm

96 kg

Fat% = 28

Daglig kalorieindtag ca. 2000 kcal hvilket jeg "plejer" at kunne tabe mig på

Min Træning:

1:

Squat 5x5 71.5kg

Dødløft 5x5 54kg

Skudler pres 5x5 18kg

Bænk 5x5 64kg

Vertical leg hip raise 3x10

2:

Squat 5x5 71.5kg

BOR 5x5 54kg

Triceps ext 5x5 18kg

Skråbænk 5x5 64kg

Stomach Crunch 3x10 72kg

Derudover har jeg overvejet at gå ned til at løfte 3x6 istedet for 5x5 samt måske putte en øvelse eller to mere på hver træningsdag - som f.eks. chin ups og dips.

Edited by Anden
Link to comment
Share on other sites

Så er det tid til update for denne uge! Træningen er løbet fint af havde dog lidt trubbles (fik lidt smerte i lænden) med BOR måske jeg lige skal terpe teknikken lidt mere!

Kalorieindtaget har også været pænt med ca. denne kost:

Havregryn, rosiner, juice - Æble, Banan - 2 stk rugbrød, kyllingefilet, øko peanutbutter, hytteost, tun - Banan - protein, vand, mælk(shake) - Laks, bagt kartoffel, blandet salat(broccoli,tomat,agurk,squash, mm) - Nektarin, æble

Onsdag var det løbedag - løb 4,3 km rundt om Utterslev Mose efterfulgt af 3x10 mavebøjninger og ditto armbøjninger, så kan man mærke man lever! :tongue:

Målet er dog langsomt men sikkert at kunne løbe alle tre søer og komme op på en distance på 10km.

Fredag

Squat 5x5 71.5kg

BOR 5x5 54kg

Triceps ext 5x5 18kg

Skråbænk 5x5 64kg (var pretty tuff - nok grundet ferie)

Stomach Crunch 3x10 72kg

Edited by Anden
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nå så troede i lige jeg var en af dem der skrev to poster og så faldt fra igen - men nej, ikke endnu :4thumbup:

Hele første uge af august fik jeg trænet og løbet hhv. 2 og 1 gange!

Mens næste uge var rimelig skidt - mine kære forældre holdt sølvbryllup tirsdag morgen og søn, man, tirsdag gik derfor med fejring og forberedelse af dette. Derfor desværre kun 1x træning denne uge...

Ugen efter var træningen igen optimal og kørte som skrevet i de andre poster - bortset fra at jeg i skrå bænk er blevet nødt til at droppe 5 kg - kan virkelig ikke komme op på den gamle før sommerferie styrke i denne og KUN denne øvelse :sneaky2:

Udover dette så startede sæsonen for mit 7mandshold hvor vi spillede kamp onsdag d 15/8 - og den erstattede løbeturen.

Denne uge er det blevet til træning idag Tirsdag d 21/8 :

Squat 5x5 71.5kg

Dødløft 5x5 54kg

Skudler pres 5x5 18kg

SkråBænk 5x5 59kg (den alm. bænk var under konstant belejring:()

Stomach Crunch 2x10 75kg 1x10 80kg

Følte mig specielt godtkørende i Squat skal måske snart stige her :blink:

har også fået nyt job som ikke er nær så aktivt så måske derfor der var mere overskud idag!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1:

Squat 5x5 74 kg

Dødløft 5x5 54kg

Skudler pres 5x5 20kg

Bænk 5x5 64kg

Vertical leg hip raise 3x10

2:

Squat 5x5 74kg

BOR 5x5 54kg

Triceps ext i stativ 5x5

Skråbænk 5x5 64kg

Stomach Crunch 3x10 72kg

Dem med fed er jeg enten gået op i i vægt eller har ændret øvelsen - kommer med en større update når jeg vejer mig igen - en af dagene. Derudover er jeg på vej op i bænk :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Squat 5x5 71.5kg - NU 94 kg

Dødløft 5x5 54kg - NU 60 kg

Skudler pres 5x5 18kg - NU er gået fra frie vægte til stativ da jeg fik ondt i ryggen i løftet fra gulvet til over hovedet men - 60 kg

Bænk 5x5 64kg - NU 69 kg

Vertical leg hip raise 3x10 NU same same :)

Squat 5x5 71.5kg - NU 94 kg

BOR 5x5 54kg - NU 60 kg

Triceps ext 5x5 18kg - Dips med 10 kg sandsæk om fødderne

Skråbænk 5x5 64kg - 69kg

Stomach Crunch 3x10 72kg - Nu 3x10 94 kg

Udover det løber jeg en til 2 gange om ugen af 5 km så de 10km har jeg droppet - kan godt lide den distance på 5 km, det er meget passende.. og vægten.. den er 95 så ikke det store udslag her men er blevet mere tilfreds med spejlbilledet.. ku dog stadig godt tænke mig at se "90 kg" når jeg træder op på vægten...

Edited by Anden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share