Trænings program, der virkelig hjælper.


Drazen
 Share

Recommended Posts

Hej folkens.

Jeg søger sådan set bare et træningsprogram, hvor man virkelig blir stor og muskuløs. Ved godt det ikke bare komme fra den ene dag til anden, men nu har jeg kørt et program et år, og jeg synes det har virket men ikke ret meget. Programmet skal være et split prgram hvor man træner om til 4 5 gange om ugen.

Og nu er det sikkert også en hel masse, der skriver til mig at der et tusinde emner om det jeg skriver her. Men jeg vil gerne selv høre fra folk som synes de har haft et program hvor det virkelig er vokset og blevet store selvføæge igennem længere tid.

Håber der nogen der gider at hjælpe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Compound EDT

Programmet kræver sin mand, og hvis du er til smart hår og mobiltelefon under træningen skal du finde et andet. Jeg er til gengæld meget glad for EDT-konceptet, og er begyndt at rykke igen massemæssigt.

Hr. K

Ps. Det findes også som splitprogram, men søg selv efter det inde på T-nation.

Link to comment
Share on other sites

I de fleste tilfælde handler det ikke om programmet men om indsatsen. De fleste kunne arbejde langt hårdere (inklusiv mig selv) men det viser sig at de fleste, som løfter vægte blot er en flok pussies (inklusiv mig selv). SFs forslag er et godt blandt mange, som nok skal pakke noget masse på din krop. Såfremt du selvfølgelig knokler for det og æder, som det nu engang kræver.

Link to comment
Share on other sites

I de fleste tilfælde handler det ikke om programmet men om indsatsen. De fleste kunne arbejde langt hårdere (inklusiv mig selv) men det viser sig at de fleste, som løfter vægte blot er en flok pussies (inklusiv mig selv). SFs forslag er et godt blandt mange, som nok skal pakke noget masse på din krop. Såfremt du selvfølgelig knokler for det og æder, som det nu engang kræver.

Jeg tror, der er meget at hente i den sætning.

Før internettet og de 20.000 programmers tid blev folk sgu store og stærke alligevel. I bund og grund handler det vel om at spise, sove og flytte 1RM grænsen.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, der er meget at hente i den sætning.

Før internettet og de 20.000 programmers tid blev folk sgu store og stærke alligevel. I bund og grund handler det vel om at spise, sove og flytte 1RM grænsen.

Hr. K

Vil lige supplere med et udsnit fra en nyligt udgivet artikel af Dave Tate.

Boston Seminar Recap: http://www.elitefts.com/documents/boston_seminar_recap.htm

One other interesting point was that percents, sets, reps, special movements, and training cycles NEVER once came up. NOT ONE TIME. Yet, this is where everyone likes to spend all of their time. Everyone feels that the magic is here. This is all that you see written about, but it NEVER came up as being an important variable to four guys with over 100 years of serious training experience. I want you to sit there and think about this for a minute. Seriously...

If it never came up, what does that tell you?

Edited by anonymiseret-bruger
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share