Gode proteintilbud på nettet??


Carlar
 Share

Recommended Posts

Hej alle i derude

Nu har jeg igennem længere tid fulgt godt med i jeres spændende diskussioner, og vil derfor godt selv stille et spørgsmål - selvom det sikkert frembringer et ramaskrig (pga. gentagelser)

Kan i anbefale mig et godt proteinprodukt, til en rimelig penge og gerne i et stort kvantum (ml 2-4 kg) SOM smager OK. jeg er primært ude efter en netshop men evt. gerne en (fysisk) forretning i KBH.

Det er ofte lidt svært at gennemskue de tidligere indlæg 8som ofte ender i diskussioner om mangt og meget *GG*) Derfor gerne en række links.

Kender eks. "getbig.dk", men jeg synes det er lidt latterligt, at man ligefrem skal betale for at være medlem (dvs. for at opnå købsret)

mvh/

Carsten <_<

Link to comment
Share on other sites

Kender eks. "getbig.dk", men jeg synes det er lidt latterligt, at man ligefrem skal betale for at være medlem (dvs. for at opnå købsret)

øøøhhh, den har jeg vist lige misset!!! jeg har aldrig betalt noget for at købe der....du forveksler vel ikke getbig med gymgrossisten vel??

mig bekendt kan enhver købe hos getbig

Link to comment
Share on other sites

Jeg plejer at købe hos getbig (bor selv I århus så jeg kan bare afhente det ude hos dem)

har altid købt 5kg nutrisport - men næste gang vil jeg prøve deres eget - Viking protein, som er noget billigere

Nutrisport vanilie smager ikke fandens godt med vand alene, men jeg laver alligevel altid shakes med bananer, mælk mv. og der er det ganske ok til prisen

Link to comment
Share on other sites

Carlar: jeg har købt hos getbig nogle gange efterhånden. Jeg har som oftest købt glucosamin sulfat og ledstyrke pulver, på grund af nogle skader. Men jeg har også købt deres måltidserstatning. Jeg kan ikke sige noget negativt om getbigs butik. Hvis du bor i Århus kan du jo også selv tage derop og hente dine varere :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share