Weight Gainer/Protein Pulver efter træning


XmuZz
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg en måned eller to gået og hjemme trænet, simpelthen for at have noget at give mig til og resultatet er faktisk fint... Har taget 5-6kg på, og har fået noget mere masse... Det ingen 112% krop, men det sgu fint.

Jeg spiser og spiser, men det ender nogen gange i at jeg ikke har tid, og vil gerne have mulighed for at optage noget mere protein/kulhydrat efter træning, spiser for det meste før og efter, og drikker knap 1-2 litter mælk om dagen. Har så kigget på weight gainer og protein pulver... Men for at jeg også kan tage på vil det så være en ide at gå ind for noget weight gainer?

Som i kan se er der noget mere masse, og ikke den smalle talje og ved skuldrebladene, men det skal jo blive meget bedre...

Ved spørgsmål omkring min mad og hvor meget jeg spiser, det har jeg ikke fået tid til at skrive op desvære. Men nogen gange er det for tidskrævende at lave mad derfor ville en protein shake eller andet være kanont, men er det for dumt at gå ind for?

Edited by XmuZz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share