Cannondale Racercykel


Vivi88
 Share

Recommended Posts

Type: Herreracer

Mærke: Cannondale

Model: Asmussen R500

Farve Rød/hvid

Meget velholdt racercykel med Shimano RX100 gear og look pedaler. Årgang?. Udstyr til cykelcomputer er monteret, men selve computeren følger dog ikke med.Den har lige været på værksted, så den kører tip top! Perfekt til cykelmotionister som vil have en god cykel til en fair pris.

Med i prisen er en lille pumpe og en ny slange .

Jeg købte den brugt for 2 måneder siden(Juni) men har desværre ikke rigtig fået den brugt, og derfor sælger jeg.

post-12475-1188148707.jpg post-12475-1188148716.jpgpost-12475-1188148723.jpg post-12475-1188148759.jpg

Tilføjer bedre billeder når jeg lige får fat i et kamera jeg kan låne

Pris: Byd..

Edited by Vivi88
Link to comment
Share on other sites

På min R600 står der "Frame Size 56cm" på det "skrå rør" på rammen øverst oppe ved styret.. ved ikke om det er det samme ved R500'eren. Hvis der ikke står noget, så kan du måle længden af det øverste vandrette rør ved midten af samlingen i begge ender. Det der er angivet som Top Tube Length C-C her.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

På min R600 står der "Frame Size 56cm" på det "skrå rør" på rammen øverst oppe ved styret.. ved ikke om det er det samme ved R500'eren. Hvis der ikke står noget, så kan du måle længden af det øverste vandrette rør ved midten af samlingen i begge ender. Det der er angivet som Top Tube Length C-C her.

Okay, tjekker det lige ud. Mange tak for hjælpen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share