Vil gerne komme i bedre form


Reex
 Share

Recommended Posts

Hej...Jeg er 15 år og faldt over denne side, og så det som en god mulighed for, at få et godt program ud af jer, da jeg kan se at der er nogen der ved meget om, hvad der er godt...

Jeg styrke træne lidt med det er ik noget at råbe hurra for...

Jeg går til karate... og da jeg er blevet udtaget til noget Elite- og talent hold, vil jeg meget gerne i en god form, så jeg kan opholde en hvis standart og bliver bedre...

Da jeg også har henblik på at blive soldat, måske vidre Jægersoldat.

Jeg har en vægtestang, håndvægte og en skov til rådighed... Så det må gerne være berseret på hjemmetræning...

Jeg vil gerne træne disse områder:

Styrke

Mavemuskler

Ben/lår

kondition/løb

På forhånd tak for hjælpen... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Reex.

Du skriver lidt om at du (må man antage) allerede er i ret god form, og det betyder selvfølgelig at du ikke skal starte fra bunden... Dog mangler der noget meget vitalt!

Hvor høj er du, hvor meget vejer du? Simple data der er vigtigte for at MOL'ere kan få en idé om hvor hård din træning skal være...

Har du fx prøvet at løbe en cooper- eller biptest? Ved du hvor langt du er om at løbe fx 5km? Det er altsammen noget der er godt at vide...

Derudover må du gerne skrive lidt om din kost, og hvor meget du er i stand (har lyst) til at ændre den ifht at komme i bedre form.

Jeg kan nok ikke hjælpe dig meget - men svarer du på ovenstående, så er der med garanti nogle her der kan :)

Held og lykke :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Reex.

Du skriver lidt om at du (må man antage) allerede er i ret god form, og det betyder selvfølgelig at du ikke skal starte fra bunden... Dog mangler der noget meget vitalt!

Hvor høj er du, hvor meget vejer du? Simple data der er vigtigte for at MOL'ere kan få en idé om hvor hård din træning skal være...

Har du fx prøvet at løbe en cooper- eller biptest? Ved du hvor langt du er om at løbe fx 5km? Det er altsammen noget der er godt at vide...

Derudover må du gerne skrive lidt om din kost, og hvor meget du er i stand (har lyst) til at ændre den ifht at komme i bedre form.

Jeg kan nok ikke hjælpe dig meget - men svarer du på ovenstående, så er der med garanti nogle her der kan :)

Held og lykke :)

det vil jeg gøre skal lige have testet et par ting først så:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share