trafik uheld


bølle-mis
 Share

Recommended Posts

For ca 3 uger siden kørte min kæreste, en ven og jeg galt (ene ulykke).

Det var virkeligt volsomt og et under vi lever.

Min kæreste ligger stadig på hospitalet og er det de kalder et multi traume, der er fracture på ,venstre hånd, venstre kraveben, ribben i begge sider, bækken og hofte i højre side (lårbenet var skubbet op igennem).

Mit spørgsmål går på om nogen har prøvet noget lignende?

Vi mangler svar fra lægerne, en tidshorisont, hvordan kan han genoptræne, bliver han i stand til at dyrke motion igen, og evt hvor findes de bedste behandlere???

Min kæreste har såden brug for, at en som selv har været der siger "Hey det var hårdt , det gjorde ondt, men se på mig.... og det er kun xx mdr. siden".

Hvis nogen har prøvet lignende vil vi gerne høre erfaringer.

Tak

Link to comment
Share on other sites

Guest slettet11072015

Jeg ved at en person ved navn Habib xxxxxx, har været ude for trakikuheld og lægerne gav ham besked om, at han aldrig kunne gå igen...

Dette er et år siden....

I dag stiller han op til Mr. Fitness.

Prøv at søg lidt på hans navn....

Kasper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved at en person ved navn Habib xxxxxx, har været ude for trakikuheld og lægerne gav ham besked om, at han aldrig kunne gå igen...

Dette er et år siden....

I dag stiller han op til Mr. Fitness.

Prøv at søg lidt på hans navn....

Kasper.

Habib Hanif

Link to comment
Share on other sites

For ca 3 uger siden kørte min kæreste, en ven og jeg galt (ene ulykke).

Det var virkeligt volsomt og et under vi lever.

Min kæreste ligger stadig på hospitalet og er det de kalder et multi traume, der er fracture på ,venstre hånd, venstre kraveben, ribben i begge sider, bækken og hofte i højre side (lårbenet var skubbet op igennem).

Mit spørgsmål går på om nogen har prøvet noget lignende?

Vi mangler svar fra lægerne, en tidshorisont, hvordan kan han genoptræne, bliver han i stand til at dyrke motion igen, og evt hvor findes de bedste behandlere???

Min kæreste har såden brug for, at en som selv har været der siger "Hey det var hårdt , det gjorde ondt, men se på mig.... og det er kun xx mdr. siden".

Hvis nogen har prøvet lignende vil vi gerne høre erfaringer.

Tak

Hej Bølle

Jeg har ikke selv prøvet dette. tilgengæld har jeg været med til at få stablet en del folk på benene efter en sådan omgang.

Min viden og erfaring siger mig at det er fuldstændigt umuligt at sige noget præcist om hvad der sker fremover med din kæreste.

Selvom skaderne er ret voldsomme så kan det godt være at han kommer til at fungere fint igen. Det modsatte er også en mulighed.

Det er for mig fint at finde håb hos andre der har prøvet det samme. Jeg vil bare gerne advare mod at sammenligne tilfælde ("multitraume") fordi det er et komplekst problem.

Og ang. de bedste behandlere så har du ud fra hvad jeg kan læse ikke særligt travlt, jeg vil mene din kæreste skal være indlagt et stykke tid endnu. Og til den tid ser situationen anderledes ud.

Så ang tidshorisont så slå koldt vand i blodet tag en dag af gangen og glæd dig over at situationen ikke er værre! Det kommer formentlig ikke til at være svært at motionere, men det er ikke sikkert al motion vil være passende. (læs fornuftigt).

Håber at jeg kunne hjælpe dig til at perspektivere det lidt, men et sidste godt råd vil være at hive fat i de fysser der er på afd. og høre hvad de siger.

Hilsen Gribben :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share