Jimmy P's logbog vol.2


Jimmy P
 Share

Recommended Posts

Min højre skulder er ikke rask oven på i går og jeg var lige ved at være nødt til at droppe at bænke (OMG!!). Ellers var det en OK omgang. Jeg fik dødløftene, hvilket var det vigtigste, men jeg synes godt nok at det er noget svagt at jeg åbenbart ikke kan tage 6x6 chins. Fra næste uge af begynder volumen heldigvis at gå ned af igen :blush:. Træningen kom igen i dag op på 1½ time, hvilket er lidt for meget synes jeg, især når jeg ikke laver flere sæt.

Uge 4 dag 2

DL

6s x 6r 145kg

BP

6s x 2r 77.5kg

Ben foran

6s x 2r 90kg

Chins

6s x 6r, 6r, 6r, 6r, 5½r, 4½r

og så lige 1s x 2r, som jeg skyldte

1s Rev.hypers

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har været lidt småsyg de sidste par dage så der har været meget tid på langs. Skulderen har det bedre i dag, men var helt færdig i går også. Hård doms i lænden i går også. Alle de her ting medførte nogle lidt mærkelige søvnvaner, hvilket gjorde at jeg sov 10½ time i dag ca. og dermed missede uni :cry:. I dag lavede jeg bare noget kort semi-let cardio og tog en længere gåtur, bare for at få lavet et eller andet uden at belaste skulderen for meget.

Sjip: 5min

Udstræning: 5-10min

12 burpees-->100m sprint-->10 strækkere - Jeg ville lige se hvor hård QoQ fra Ross er til en anden dag. Den virker tough.

4-5 runder af:

3 chins

5 strækkere

10 Squats

200m løb

Edited by Jimmy P
Link to comment
Share on other sites

Skriv lidt mere om de skotske dødstræninger devil.gif

Ham Damian som jeg på en eller anden måde gav en flænge er ikke dukket op siden... :tongue:

Det var ikke så "dødsagtigt" sidst, så skulle det da lige være kondidelen. Nu er det også definitivt besluttet at jeg ikke kæmper om en måned, jeg synes overhovedet ikke jeg kan nå at blive klar til at bokse og jeg har ikke lyst til at bare skulle ind og "slås". Så vil jeg hellere bare fokusere på at få konditionen op, lære lidt boksning og så tage og kigge stille og roligt på det når jeg kommer hjem. Desuden fandt jeg også lige ud af at jeg har 6+ skriftlige afleveringer (jeg har ikke styr på noget) og eksamener derudover, altsammen inden første uge i december, mon ikke der skulle være nok at se til :sneaky2: .

Styrketræning semi tidligt i dag. I suck. Kæft jeg er svag til det der bænkpres. Håber det har noget med boksning at gøre.

Uge 5 dag 1

Ben foran

5s x 5r 95kg -hårdt

BP

5s x 5r 82.5kg -All out på flere af sættene

A1 Hypers

2s x 8r 20kg

2s x 9r 15kg

B1 Chins

6s x 2r

A2 GUN$£, fatbar bb-krøl: 2s x 12r, 9r 40kg

B2 Mave-lal: 2s

Link to comment
Share on other sites

Nok en fornuftig beslutning, så må du prøve herhjemme når du er kommet lidt i gang igen. Fredags sparring og lørdags bækpres FTW! Kedeligt med ham Damian, men sådan er det jo.

Det var lidt weak i bænk bro, men tilgengæld god FSQ! Synes sagtens at boksning kan påvirke bænkpressen meget, dog ikke så meget som milipres :smile:

Edited by Dawizz
Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne ikke naa til boksning i dag. Jeg er i oejeblikket meget stresset med skolen og bruger meget tid paa bibloteket (jeg faar ikke lavet noget derhjemme), hvilket kommer til at gaa lidt udover traeningen tror jeg. I dag var det bare en hurtig omgang stille og rolig cardio-ish omgang

sjip

udstraek

10 burpees-10 raatraek med saek-8 toe touch/V up.- repeat.

Orkede ikke burpees i dag (i know) saa lavede det lidt om

5 runder af:

10 box jumps

10 snatch af x-bag

10 straekkere

8 mave (fra udstraekt paa ryggen, arme strakt over hovedet, til at roere taer. V-up agtigt.)

1mins pause

sjip

10mins loebebaand - 100kcal!!!!

og saa tilbage paa biblo...

Edited by Jimmy P
Link to comment
Share on other sites

Mr. 100 kcal.!

50 burpees challenge på tid - i dare you :devil:

/krigsministeren

Det kan jeg saa afsloerer, at du ikke kommer til at se noget som helst til i min log. Det lyder nok som den mest masochistiske omgang :tongue: . Derudover ville man jo ikke engang have lavet saerligt meget naar man var faerdig.

/Biblioteksministeren

Energien var fin i dag til traeningen, selvom jeg ikke var specielt taendt paa at styrktraene. Jeg har vaeret til tre cykelbutikker i dag uden at faa repareret min cykel, den sidste brugte jeg 20min paa at gaa ud til (+20 hjem) og der skal jeg ud igen paa onsdag. Alt i alt var jeg rimelig presset paa tid til traening. Ophaevningerne voldte problemer igen i dag, men den nye approach er bare at gennemfoere alle reps med angivne vaegt paa et uspecificeret antal saet. Semi hurtig traening og tilbage paa biblioteket hvor jeg nu holder pause :innocent: .

U5 D2

DL

5s x 5r 152.5kg

BP

6s x 2r 77.5kg -foeltes forfaerdelig i dag.

Ben foran

6s x 2r 90kg -det er sjovt som jeg aendrer teknik naar jeg har doedloeftet foerst. Meget mere benaktivering (pga afbraendt laend vel)

Kropsophaevninger

5r, 5r, 4r, 4r, 3r, 3r, 1r =25r af +7.5kg

Rev.hypers: 1s x 15r

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ikke trænet særligt meget for tiden. Motivationene er der ikke rigtigt efter jeg har besluttet at jeg ikke skal kæmpe og skolen fylder rigtig meget lige for tiden. Det betyder også at min dagsrytme er helt fucked (ca. 11-03) og mine spisevaner er også helt tossede for tiden.

Lige hvad jeg kan huske jeg har lavet:

Fredag

Uge dag1

Ben foran

4s x 4r 102.5kg -All out!!

BP

4s x 4r 87.5kg

A1 Hypers

4s x ? 20kg

A2 Chins

6s x 2r

Gunz: 2s

Søndag

Alt muligt blandet lal i salen. Hvad jeg kan huske.

Sjipning: forholdsvist meget blandet ind i mellem de andre ting

Udstræk

C2: 2km i hyggetempo ~7:45 tror jeg

Strækkere: 3s x 20r, 20r, 15r på DB's

3 runder af:

10 råtræk m. x-bag

5 hopserier af 3

10 V-ups-ish

30s pause

Lidt mavebøj

I dag

Uge6 dag2

DL

4s x 4r 162.5kg

BP

6s x 2r 72.5kg

Ben foran

6s x 2r 90kg

Chins

5s x 4r, 4r, 3r, 3r, 2r = 16r +12.5kg

Satser på at nå til boksning i morgen, men der er også opgave og valgaften :blush:

Edited by Jimmy P
Link to comment
Share on other sites

Denne her uge har været endnu mere uregelmæssig. Der var valgaften (øl) i tirsdags, onsdag fik jeg kun 4 timers søvn da jeg sad oppe og lavede min opgave færdig til klokken 6 torsdag morgen. I går var jeg helt færdig så, men nåede alligevel til "internation whiskey tasting" og videre på library bar. Jeg sov så 10 timer i streg (!) og tog op og trænede i dag. Vægten før træning var helt nede på små 82kg og træningen gik slet ikke som planlagt. Men det er selvfølgelig også hvad man kan forvente når man ikke gør en større indsats. Programmet bliver skrottet og jeg vil træne mere ad hoc de næste 1½ måned indtil jeg kommer hjem.

New Zealands Rugby landshold, "All blacks", var forresten også nede og træne da di skal spille mod Edinburghs hold (kan ikke huske navnet, Hibs?) eller også var det imod Skotland i morgen. De var da stærke, men slet ikke så stærke som jeg havde regnet med. Til gengæld var det sgu nogle store fyre.

Ben foran

3r x 107.5kg

1r x 107.5kg -der var ikke mere

-

BP

op til 1r x 90kg, gad ikke da jeg indså at der slet ikke var til 3x3 @ 92.5kg i dag.

Stem, tyk stang

3s x 6r 40, 45, 50kg

Pistols: 1s x 5+5r 5kg

Roning: 3s blandet

Krøl: 2s

lidt andet blandet.

Edited by Jimmy P
Link to comment
Share on other sites

Lysten til at traene var helt god, men styrken var der bare ikke i dag. Ved ikke om jeg er lidt "overreached". Det er ihf maerkeligt at 170kg skulle vaere tunge naar jeg lavede 4x4 med 162.5 sidst jeg doedleftede, chins var ligesaa slappe i dag saa de blev droppet. Jeg proever at vende min doegnrytme gradvist ved at staa op klokken 10 idag (! :laugh: ) for i morgen skal jeg op klokken 8 senest. Kan ogsaa vaere at jeg bare var lidt traet.

Der var ikke noget magnesium saa det blev med straps. Desuden var Australiens landshold (tror jeg) i rugby ogsaa nede og traene i dag. Store fyre nogle af dem, men de fleste var vaesentligt mindre end NZ's.

DL

3r x 140kg

3r x 160kg

5s x 1r 170kg

2s x 8r 100kg -Traekgreg

Skraa pres med tyk stang

3r x 60kg

6s x 1r 70kg

20r x 50kg

10r x 50kg -kort pause

Hypers: 4s x 10r -2med +10kg og 2 uden

Roning m. HV: 3s x 10+10r

Bagskulder flyes: 2s x 15r 3kg :laugh:

og saa lidt udstraek (mest shoulder dislocaters) og 1 superset Bicepsauruzors.

Link to comment
Share on other sites

DOMS i både bagkæden, især baglåret, og patterne. Jeg lavede en meget stille og rolig gang hyggetræning, den eneste plan var at der sklle trænes lidt mave og ikke skulle presses. Jeg prøvede DeFrancos ab-circuit siden det er blevet pisse mol-moderne, men jeg gik død i absorz efter to omgange. :blush:

Derudover douchebaggede jeg i dag. En af spillerne fra det australske landshold lavede høje box jumps og alle var bare "OMFG he's so fucking amazing". Jeg kunne ikke dy mig for at lige gå hen og lave dobbelt så mange reps bagefter. 'Kæft hvor er jeg en luder. I det mindste ventede jeg pænt til at han var gået.

Min cykel er gået i stykker igen igen igen. "Gearskiftsarmen" er helt smadret. Jeg er allerede træt af at gå igen.

Blandet sjip og udstræk gennem hele træningen.

2 runder af

Box jumps x 10r

Sprinter situps x 10r

V-ups x 10r

Toe touches x 10r

Hip thrusts? x 10r - Jeg fatter ikke rigtig denne øvelse

Råtræk med sæk x 10r

1min pause

Og så en bitte box jumps, smule roning og crosstrainer (værste lort nogensinde), mere sjip og udstræk og lidt lette flyes og rev.hypers

Edited by Jimmy P
Link to comment
Share on other sites

Endnu en meget sløj træning, 3. i træk. Hvis det fortsætter på mandag så tror jeg sgu jeg deloader. Planen var at lave en masse tunge ben foran, men der var slet ikke noget at skyde med, så det blev droppet. Derudover fik jeg hele tiden vægten over på forfoden, et teknisk problem jeg ikke plejer at opleve.

Ben Foran

Op til 110kg

3s x 3 130kg -20 cm rom

Stem

5r x 40kg

2-3s x 5r 50kg

11r x 40kg

Chins

3r

3r +5

3r +10

3r +15

8r

A1 Step ups foran: 3s

A2 Brede strækkere med ekstra dybde: 2s

1s roning, 1s bagsiden af biceps, 2s guns

Link to comment
Share on other sites

En let omgang i salen. Meste som det plejer. DeFrancos ab-circuit er for hårdt til mine cirkler, der er absolut ikke til 3 runder i mavemusklerne.

Jeg har nu ødelagt min cykel endnu mere, ironisk nok ved at prøve at reparere den, så der bliver gået 20min+ til CSE. Nogle gange er det dejligt at få gået og jeg burde nok gøre det mere til dagligt, men det tager jo sygt lang tid at gå hele tiden.

i blandet rækkefølge:

Sjip

Udstræk & mobilitet

2 runder: 15 airsquats, DeFrancos ab-circuit, 10 råtræk m. sæk, 1min pause.

C2 roning: 2km 7:27min

Lidt mave og 1s strækkere.

Dejligt at få rørt sig, nu står den på lektier.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share