jeg er sprit ny, hvad skal jeg gøre?


newkidsontheblock
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er 22 år, vejer cirka 63 kg og er 180 cm høj. Min BMI ligger på de 19.4

jeg vil købe noget weight gainer her snarest. men jeg har nogle spørgsmål før jeg endeligt går igang med at spise mit weight gainer og træne. mit problem er at jeg er utrolig dårlig til at tage på i vægt... jeg kan spise mange kager uden at tage på overhovedet.

Mit mål er at komme til at veje de 70 kg.

hvor meget weight gainer skal jeg tage om dagen?

hvordan skal jeg træne? har i evt. en træningsguide? Jeg vil helst ungdå at træne i fitness centre og sådan.. kan jeg ikke træne hjemmefra med mavebøjninger og lign..?

min daglige kost ser sådan her ud.

morgen mad 8:00 en stor potion yougurt med musli

frokost 12:30 2 rugbrødsmadder med skinke og ost

aftensmad 18:00 bøf med kartofler eller noget fisk.

ind imellem falder der nogle enkelte frugter ned såsom banan og sådan.

mange tak og håber i kan hjælpe mig mvh the new kid

Edited by newkidsontheblock
Link to comment
Share on other sites

hvor meget weight gainer skal jeg tage om dagen?

hvordan skal jeg træne? har i evt. en træningsguide? Jeg vil helst ungdå at træne i fitness centre og sådan.. kan jeg ikke træne hjemmefra med mavebøjninger og lign..?

Du skal søge lidt rundt på Motiononline. Du er ikke den første med de spørgsmål. I skreven stund skal du kun ca. 2 indlæg under dit eget før de første svar kan findes: Link

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg er 22 år, vejer cirka 63 kg og er 180 cm høj. Min BMI ligger på de 19.4

jeg vil købe noget weight gainer her snarest. men jeg har nogle spørgsmål før jeg endeligt går igang med at spise mit weight gainer og træne. mit problem er at jeg er utrolig dårlig til at tage på i vægt... jeg kan spise mange kager uden at tage på overhovedet.

Mit mål er at komme til at veje de 70 kg.

hvor meget weight gainer skal jeg tage om dagen?

hvordan skal jeg træne? har i evt. en træningsguide? Jeg vil helst ungdå at træne i fitness centre og sådan.. kan jeg ikke træne hjemmefra med mavebøjninger og lign..?

min daglige kost ser sådan her ud.

morgen mad 8:00 en stor potion yougurt med musli

frokost 12:30 2 rugbrødsmadder med skinke og ost

aftensmad 18:00 bøf med kartofler eller noget fisk.

ind imellem falder der nogle enkelte frugter ned såsom banan og sådan.

mange tak og håber i kan hjælpe mig mvh the new kid

Det lyder som diæten hos en der cutter (dvs vil smide nogle kg) Det typiske for folk som dig er at de tror de spiser mere end de gør :smile: Men søg lidt og læs lidt rundt herinde nogen dage og spørg så igen

Link to comment
Share on other sites

fordi folk i et center vil grine når de ser min krop
Ja det husker jeg tydeligt da jeg startede for 5 år siden med ca. samme BMI som dig! De stod på en lang række og grinede af mig. Ingen gad hjælpe mig med at rette mig når jeg løftede forkert og jeg ville ønske jeg stadig trænede med mine håndvægte hjemme på værelset. :tongue:
Link to comment
Share on other sites

Har du nogensinde været i et center?

Folk griner af idioter, der siger og gør idiotiske ting. :dry:

Ingen griner af folk fordi de er mindre end dem selv (og hvis de gør findes der andre centre hvor de ikke gør).

Brug MOL til at finde et ordentligt basisprogram, sæt dig lidt ind i kostens betydning, og så bare igang.

Link to comment
Share on other sites

Folk griner ikke af dig i centrene (: der er mange som dig selv, vil hellere være tynd end jeg vil være stor og overvægtig.. Forestil dig hvordan de har det når de sveder efter 2 minutters løb!

Spis noget oftere, Morgenmad, Formiddag, Middagsmad, Eftermiddag, Aftensmad, Sen aften (1 time inden du går i seng) - få noget med en masse proteiner, hvis altså du beslutter dig for at begynde i et fitnesscenter og styrketræne ordentligt. :)

Link to comment
Share on other sites

Den er simpel, du skal bare spise mere. Hvis du søger på ligevægstindtag finder du ud af at kroppen forbrænder x antal Kcal. Spiser man mere tager man på, spiser man mindre taber man sig. Skal man tage på i muskler bliver man altså nød til at spise mere end ens ligevægtsindtag.

Din morgenmad er ok, ikke fantastisk men ok.

Din middagsmad er katastrofal hvis du gerne vil gaine noget vægt. Du skal som MINIMUM spise det dobbelte. Og spis noget fornuftigt. Man kan godt tage på ved at spise flødeskumskager, men det er IMO bedre at tage på ved at tage 2 portioner aftensmad, eller snige nogle mellemmåltider ind i løbet af dagen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share