Produkter mod ledsmerte


DiCanio
 Share

Recommended Posts

Har den seneste måneds tid haft problmer med smerter i ledene og i den forbindelse også lagt min træning om, således at den er ikke er lige så hård. Det er blevet en anelse bedre, men ledene er stadig meget ømme. Har derfor kig på nogle produkter der kan købes hos www.getbig.dk som skulle forebygge og behandle ledskader osv. Virker disse produkter? Og kan de hjælpe mig???

Link to comment
Share on other sites

Glucosamine + Chondrotin virker, det er der ingen tvivl om. Getbig sælger dog disse to som pulvre til brug i cremer, men fortæller dog hvordan det kan indtages oralt.

Sjovt at et firma som Getbig rakker ned på alle andre der sælger produkter de ikke må sælge, og så samtidig opfordrer deres kunder til at bruge deres produkter på "ulovlig" vis. :puke2:

Prøv hellere at bestille produktet via et europæisk firma, hvor selve produktet er lavet med hensigten, at det skal bruges oralt. Det er ikke ulovligt at indføre disse produkter i DK, kun at vidresælge dem.

Link to comment
Share on other sites

Beast > tror du har misforstået teksten lidt på getbig. Pulveret er nøjagtigt det samme som det der bruges når det indtages oralt, og så er det meget billigere end pillerne.

Bruger dog selv piller fra www.EUnutrition.com da jeg synes jeg får nok pulver. En løsning kunne dog være at blende hele molevitten sammen, tør dog ikke sige hvordan smagen bliver :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Når Getbig skriver det er det sikkert rigtigt :lol:

Nu bruger jeg selv AST produkter, og dette firma bliver gang på gang skældt ud på Getbig, for at overdrive eller levere usande påstande. Hvordan ved du at Getbig ikke gør det samme?

-> ff

Jeg afventer stadig svar på mit spørgsmål.

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

ff: eller at det er rigtigt at appelsinhud kan VASKES væk med en speciel sæbe fordi Bogense-firmaet leverer et hav af artikler med folk der ikke anede de medvirkede siger at det er rigtigt. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share