At tabe sig, og få en pæn krop?


Theos
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har stillet spørgsmål før, og der er mange der ved meget herinde.

Jeg har brug for noget hjælp, Jeg skal tabe mig ca. 15 Kg, og det vil jeg gøre gennem kost (kcal-underskud) og træning, og jeg er gået igang, og det går fint. Mit mål er at tabe mig, altså komme af med det fedt jeg har på min krop, og så få en trænet krop, dvs. at min krop skal være mærkeret og have lidt størrelse.

Jeg vil gerne dyrke cardio, sammen med styrketræning (også på sigt), og jeg har tænkt på at starte på tj's fundamentprogram.

Mit spørgsmål er så: Skal jeg tabe mit fedt først ved cardio og kost (kcal-underskud), eller skal jeg bare klø på med kost (kcal-underskud), cardio og fundamentprogram?

Afledet spørgsmål: Kan jeg overhovedet øge min muskelmasse når jeg er i kcal-underskud? Og kan jeg øge min styrke når jeg er i kcal-underskud?

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

udover de ovenstående råd - vil jeg også anbefale det at beholde nogle af basisøvelserne - bare 1 pr. muskelgruppe. Men ikke noget med at prøve at slå nye personlige rekorder, det kan være farligt når du ikke har det samme fedt/væske til at beskytte sener/led. Men gerne lidt tungere i basisøvelsen (6-8 rep.)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share