Lidt hjælp


MortenSJ007
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg siddet og kigget de forskellige post igennem, men er ikke blevet meget klogere .. desværre :/

Jeg vil gerne smide nogle kilo. Gerne 5-10 stykker.

Jeg er begyndt at løbe og løber hver anden dag omkring 4 km.

Jeg har den sidste uge levet af salat, frugt, grønt og jeg skal komme efter dig, men det er begyndt at hænge mig langt ud af halsen.

Findes der ikke nogle opskrifter eller noget som er, hvad skal man sige, tilpasset til sådanne programmer.

Jeg har kigget i boghandleren efter nogle bøger, men de er simpelthen så avanceret så man tror det er løgn. Det skal bare være alm. simpel mad.

Hvis jeg spiser rigtigt, løber de 4 km. hver anden dag - Hvor lang tid går der før man kan se nogen ændring? - Jeg er yderligere ikke interesseret i at alt huden bare skal blive slatten så hvis der er nogen gode mave øvelser i kender til må i gerne diske op med dem.

Håber der er nogen der kan hjælpe! :)

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg siddet og kigget de forskellige post igennem, men er ikke blevet meget klogere .. desværre :/

Jeg vil gerne smide nogle kilo. Gerne 5-10 stykker.

Jeg er begyndt at løbe og løber hver anden dag omkring 4 km.

Jeg har den sidste uge levet af salat, frugt, grønt og jeg skal komme efter dig, men det er begyndt at hænge mig langt ud af halsen.

Findes der ikke nogle opskrifter eller noget som er, hvad skal man sige, tilpasset til sådanne programmer.

Jeg har kigget i boghandleren efter nogle bøger, men de er simpelthen så avanceret så man tror det er løgn. Det skal bare være alm. simpel mad.

Hvis jeg spiser rigtigt, løber de 4 km. hver anden dag - Hvor lang tid går der før man kan se nogen ændring? - Jeg er yderligere ikke interesseret i at alt huden bare skal blive slatten så hvis der er nogen gode mave øvelser i kender til må i gerne diske op med dem.

Håber der er nogen der kan hjælpe! :)

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=1124&a=3846

Maveøvelser hjælper ikke på slatten hud, men du kan da helt sikkert have glæde af at styrketræne hele kroppen.

Link to comment
Share on other sites

En række gode opskrifter finder du på denne url

http://www.dk-kogebogen.dk/

scroll helt ned i bunden af siden og vælg fedtfattige opskrifter. Mange af opskrifterne er testet af andre brugere og de har skrevet kommentarer og forbedringsforslag til opskrifterne. Pas på at du ikke gør din kur alt for sur og tvangsagtig - der er meget større chance for at holde den, hvis ikke alt er forbudt.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Der er flere ting i det at tabe sig

Mad

Motion

Søvn

Men mad er dit brændstoff og derfor er det meget vigtigt at spise nok

Frugt er = kulhydrater

Og det skal man ikke ha for meget af når man skal tabe sig for hvis du spiser mange kulhydrater er det dem du forbrænder og ikke dit fedt

Spis

Groft brød

Grove grønsager

Lidt frugt 2-3 forskellige om dagen

Kød med lav fedt %

Fisk

Salat

Og drik vand

du kan gå ind på madital og se hvad du spiser og hvad du for brænder

Link to comment
Share on other sites

Hej

Der er flere ting i det at tabe sig

Mad

Motion

Søvn

Men mad er dit brændstoff og derfor er det meget vigtigt at spise nok

Frugt er = kulhydrater

Og det skal man ikke ha for meget af når man skal tabe sig for hvis du spiser mange kulhydrater er det dem du forbrænder og ikke dit fedt

Spis

Groft brød

Grove grønsager

Lidt frugt 2-3 forskellige om dagen

Kød med lav fedt %

Fisk

Salat

Og drik vand

du kan gå ind på madital og se hvad du spiser og hvad du for brænder

BINGO!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share