Jeg ser jer og jeg ser op til jer


Razzmatazz
 Share

Recommended Posts

Jeg er nok en af dem I henviser til som "Familien Danmark". En der har ladet stå til lidt for længe, vejer lidt for meget, er i ret dårlig form og har nogle ikke altid hensigtsmæssige madvaner.

Jeg er for 1,5 måned siden holdt op med at ryge og besluttede i den forbindelse, at nu skal det være slut med at behandle mig selv og min krop som en omvandrende skraldespand. Livsstilen er lagt om - stille og roligt - og der blæser nye vinde.

En af tingene var at starte i et motionscenter og begynde at styrketræne - og der vrimler I så rundt. Sunde, veltrimmede mennesker der passer godt på sig selv og jeg må sige at jeg misunder jer. Jeg ville virkelig ønske jeg havde været lige så smart da jeg var i starten af tyverne eller yngre endda - I inspirerer mig til at holde fast i min beslutning for mit liv skal være anderledes fremover.

Jeg er så heldig at min mand også gerne ville begynde at træne og leve sundere, så vi er fælles om beslutningen og fælles om at holde hinanden til ilden og være motiverede. Jeg vil nok fra tid til anden læse lidt med her i forum, og bidrage hvis jeg kan - der er utrolig mange guldkorn og viden samlet her, så man kan læse i timevis og få svar på nogle af alle de ting der dukker op, når man skal forsøge at ændre livsstil.

Jeg synes bare lige I skal vide at man faktisk kan inspirere andre blot ved at passe sin egen træning og ved at lægge en tydelig indsats. Så hæng I, man ved aldrig hvem der sidder og ser på..

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Der er en god potion motivation at spore i dit indlæg.. Det er lækkert..! At holde op med at ryge, er et stort skridt for nogle, så du har allerede taget hul påen bedre livsstil.

Jeg finder også selv meget inspiration/motivation gennem MOL, især - som der bliver sagt - via diverse LOG-bøger. Det er heri man kan se, at andre faktisk bøvler med samme småting som en selv. Samtidig er det også super fedt, at se når andre når deres mål. Og ikke mindst når ma selv gør. MOL har flere VIRKELIG seriøse og meget kompetente folk, end der kan tælles på 2 sæt hænder... Så det er bare at gå igang..

Vil sige tillykke med at I har taget det rigtige valg.. Velkommen til MOL !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share