Bedste motionsform til at...


- HapS -
 Share

Recommended Posts

Slanke lår? - Hvad mener i og hvorfor?

Har efterhånden hørt så meget forskelligt og syns det svært..

JEg har i ca ½ år spinnet 2 gange om ugen, og body pumpet 2 gange om ugen og efterhånden fået opbygget nogle super muskler i hele kroppen og lårerne er blevet lidt slankere.. men hvordan for man has på det sidste fedtlag omkring lår???

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Slanke lår? - Hvad mener i og hvorfor?

Har efterhånden hørt så meget forskelligt og syns det svært..

JEg har i ca ½ år spinnet 2 gange om ugen, og body pumpet 2 gange om ugen og efterhånden fået opbygget nogle super muskler i hele kroppen og lårerne er blevet lidt slankere.. men hvordan for man has på det sidste fedtlag omkring lår???

På forhånd tak

Moderat kalorieunderskud :smile: søg og læs

Link to comment
Share on other sites

Hej HapS

Løsningen er: At holde op med at bekymre dig om det!

Det var den korte udgave og hvad mener jeg så med det? Ja, hvis du ønsker, at få "den perfekte krop", så tænk lidt over, hvad det betyder. Efter min mening er "den perfekte krop" den, der glimrer ved sit fravær = din krop er i stand til, at udføre det, som du ønsker uden at det er kroppen som sådan, der er i fokus.

I bogen "Andre rejser" beskriver Finn Skårderud en situation, hvor han sidder på en strand. Til sin ene side ser han en gruppe solbadere, der vender og drejer sig for at blive pænt brune og af og til laver de mavebøjninger osv. Til sin anden side har han en gruppe surfere, der er fokuserede på deres forehavende - solbrændte og veltrænede! Tænk over det!

Mit råd er derfor, at du skal fokusere på, at komme i god form - øg din træningsintensitet og/eller mængde, mens du glæder dig over, at du kan hvad du kan og at du gradvist kan mere. Sørg samtidig for at spise sundt.

mvh

Søren

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share