Bedste cutte approach


Bash
 Share

Recommended Posts

Hejsa. Jeg står i den situation at jeg snart skal cutte, og kunne egentlig godt tænke mig at vide hvilken metode folk har bedst erfaring med/tror virker bedst.

Men også et par spørgsmål:

Hvor mange kg bør man max tabe / md, som 100 kg's mand der vil ned på 85?

Under deload, bør man vedligeholde ligevægtsindtag, eller er der nogen fornuft i at indtage f.eks 300-500 over?

Er "cheatmeals" vigtige, hvor tit skal de indtages, og er de nødvendige hvis man under deload indtager flere kcal?

Hvor vigtigt er det med sunde fedtsyrer, fødevarer med lavt GI, fibre osv?

Kunne også godt tænke mig nogle dybde gående artikler om approaches til vægttab, og her snakker jeg ikke dem fra bodyzone eller jørgen storms artikler, nok nærmere noget t-nation. På forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

<NJNEXUS>Kun én måned til vaskebræt?! Hvad jeg ville gøre?! </NJNEXUS>

:tongue:

Min hidtil bedste approach har været med at kombinere Destroying The Fat træning af Christian Thibaudeau, med Massive Eating kostråd af John Berardi og med et maksimalt kalorieunderskud beregnet på formler fra denne artikel af Lyle McDonald

Link to comment
Share on other sites

Tak for artiklerne Anders, er ved at læse dem igennem. Hvor meget tabte du over hvor lang tid, og hvor meget gik det ud over styrken/massen?

Sådan som jeg tolker rådene:

fra Destroying the fat: Løft tungt, men ikke for tungt og heller ikke for volumiøst. Løft også highrep med høj densitet. Benyt aerobic (helkrops cardio 20-30 min)

synes dog ikke at jeg kunne finde nogle kostråd i massive eating, det var nærmere en artikel der omhandlede hvordan man fandt sit ligevægtsindtag..

Edited by Bash
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share