SØGES: Træningsmakker


Fe_nja
 Share

Recommended Posts

Hejsa!

Jeg søger med lys og lygter efter en træningspartner! Mit mål er at søge ind hos politiet når engang den fysiske form dertil er nået :)

Du må gerne have samme mål - og måske lidt viden om, hvordan bl.a. styrketræningen skal gribes an, for der er jeg godt nok virkelig på bar bund...

Til gengæld har jeg rimelig styr på den boglige del af det hele, så måske vi kan supplere hinanden der?

Jeg bor i Valby og træner i fitnessdk... Det behøver ikke være centeret her i Valby, cykler gerne byen rundt :)

Hilsen febro

Link to comment
Share on other sites

Hejsa!

Jeg kan desværre ikke stille op som træningsmakker ( desværre, mangler selv én...) geografien passer nok lidt skidt, da jeg bor i Jylland :-)

Men et lille tip : Jeg surfede forleden lidt rundt på nettet efter træningsnyheder og mulige steder at finde træningsmakkere og faldt over denne side: www.seek4fitness.net.

Har selv tilmeldt mig som testbruger og er spændt på at se hvad siden kan tilbyde.

God fornøjelse og held og lykke med træningen!

Hej Minnie...

Tak for tippet, har tilmeldt mig, så nu må vi jo se hvad der sker :)

Er du også i gang med at træne henimod politiets optagelsesprøve? Hvis det er sådan, kunne vi jo måske snakke lidt træningsprogram etc via mail?!

Hilsen Fenja

Link to comment
Share on other sites

Hej Fe_nja!

Skriv lidt om dig selv, dit niveau og dine mål. Så er det nemmere, at finde en der passer :smile:

Ja, mit mål er jo som sådan meget simpelt: at klare den fysiske optagelsesprøve til politiet...

Niveauet er langt være. Føler jeg starter rigtig meget på bar bund, hvad angår styrketræning. Har aldrig rigtig trænet det før, så er både præget af uvidenhed og usikkerhed hvad angår optimal træning.

Derfor håbede jeg jo at kunne finde en træningspartner, der er dygtig på det her område, hvor jeg så tilgengæld kunne hjælpe lidt på den skriftlige del af optagelsesprøven...

Link to comment
Share on other sites

Hvor finder man sådan en? Hvor meget koster de?

Ikke fordi jeg søger, men meget interessant at vide, da jeg tror på at sådan en kunne få dig og din motivation sparket i den rigtige retning.

Har fået lagt ét program af en personlig træner. Vedkommen følte jeg dog ikke engagerede sig sindsyg meget, samt virker programmet lidt standardiseret (en veninde med helt andre mål, har fået lagt næsten samme program...)

Jeg ved man kan booke en personlig træner til at følge én over et forløb på 10 samtaler til 3000 kr. Men er som sådan en lille smule skeptisk over for dette....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share