3kg 50/50 protein/carb.


happyjazz
 Share

Recommended Posts

Jeg fik købt mig 3kg 50/50 pulver med jordbærsmag fra Maxim. Desværre vil omstændighederne, at jeg ikke skal bruge det alligevel.

Kan ikke finde prisen på deres hjemmeside nu, men jeg gav 500 kr. Du får spanden for 300 kr. Kan afhentes på Østerbro. Ring 40987793

Edited by happyjazz
Link to comment
Share on other sites

Kan du afsløre hvorfor du ikke skal bruge det?

Kan det ikke være ligegyldigt?? du får jo næppe det svar du ønsker at høre alligevel, han svarer nok ikke, jamen jeg sælger det fordi jeg har tabt det hele ud på gulvet :laugh:

det svarer lidt til man spørger sælger, hvorfor sælger du din bil?? inderst inde vil du ha ham til at sige jeg sælger den fordi der er hul i motorblokken, men det svarer han jo netop ikke, han vil svare jamen jeg sælger den da jeg ikke skal bruge bil mere, jeg har fundet noget nyt, eller hvad ved jeg, det samme gør sig gældende med det protein her :cool:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Hehe, hvorfor skulle jeg dog have et ønske om at få at vide at der er noget i vejen med noget som jeg overvejer at købe? Jeg prøver blot som en der er forholdsvis uerfaren når det kommer til kosttilskud at finde ud af hvorfor denne person fandt ud af dette ikke var kosttilskuddet for ham. Det samme gør jeg uanset om det er en guitar eller en bil jeg køber. Og syntes egentlig næsten altid jeg får nogle svar der gør min beslutning lettere. Du har dog ret i at folk som direkte prøver røvrende dig sjældent siger det direkte, men hvis de lyver lever vi jo heldigvis i et retssamfund ;)

Link to comment
Share on other sites

Det såmænd meget fair & square. Jeg dyrkede elitesport mens jeg købte det, men så stod kroppen af. Derfor står jeg med en spand med 3 kg kosttilskud som jeg ikke har åbnet endnu, da jeg stadig har ca. ½ kg tilbage i en anden beholder.

Jeg købte det i foråret, og produktet er mindst holdbar til februar 2009. Det har stået på mit værelse siden jeg købte det i maj, og har ikke været udsat for ekstreme temperaturer og deslige

Edited by happyjazz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share