Resultater?


+AH
 Share

Recommended Posts

Hej...

Håber at nogle af jer kan hjælpe mig og se hvad jeg evt. gør galt, siden der ikke rigtig kommer resultater ud af min træning...

Jeg træner pt 4 gange om ugen. Styrketræning hver gang (splitprogram - 1. Bryst/Biceps, 2. Ryg/triceps/skulder, 3.Bryst/biceps, 4. Ryg/triceps/skulder). 2-3 af gangene spinner jeg og den sidste eller de to sidste gange der laver jeg andet konditionstræning i min. 30 min. Jeg træner mave hver gang!

Jeg synes ikke at der rigtig sker noget....Jeg er uddannet indenfor sundhed og ernærngsområdet, og mener bestemt at jeg spiser fornuftigt. Altså jeg spiser generelt sundt og ernæringsrigtigt, men ja der da også usunde ting ned indimellem, og det mener jeg at der skal være plads til. Det eneste jeg tror kunne være et problem, er at jeg muligvis ikke får helt nok protein. Det kan ikke være meget mere protein jeg behøver, men ja kan det virkelig være fordi jeg ikke får helt nok protein at jeg ikke rigtig oplever nogle resultater?

Jeg har ikke vejet mig i rimelig lang tid og aner ikke om min fedtprocent er blevet lavere og min muskelmasse større, kan ikke rigtig se det synes jeg, men ja man kan måske ikke vide om der egentlig er sket noget? (Og måske man er dårligere til selv at se det!!) Burde jeg få taget min fedtprocent, måle mig eller lign.? og så gøre det igen om fx 1½ mdr, for virkelig at kunne udtale mig om der er resultater eller ej.

Okay, lidt for mange spørgsmål måske, men ja tror du at det er min træning eller evt. for lidt protein eller hvad kan det ellers være?

Link to comment
Share on other sites

Skriv lidt nærmere om dit program, men ellers vil jeg sige det er svært (umuligt?) at tage muskelmasse på og tabe fedt samtidig, du har nok lidt svært ved at ligge i kalorieoverskud med al den cardio.

PS: hvorfor træner du kun ca. halvdelen af kroppen?

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har ikke vejet mig i rimelig lang tid og aner ikke om min fedtprocent er blevet lavere og min muskelmasse større, kan ikke rigtig se det synes jeg, men ja man kan måske ikke vide om der egentlig er sket noget? (Og måske man er dårligere til selv at se det!!) Burde jeg få taget min fedtprocent, måle mig eller lign.? og så gøre det igen om fx 1½ mdr, for virkelig at kunne udtale mig om der er resultater eller ej.

Mange kan jo ikke selv se resultaterne, desuden vil det måske være fornuftig at tage nogle cm mål på din krop, hvis du se nogle resultater. Desuden kan det jo ganske enkelt være, at du er begyndt at spise mere efter at du træner.

Det er jo umuligt at sige om dine manglende resultater skyldes mangel på protein, når du ikke skriver hvor meget du får. Du kan jo evt. sende et plan over hvad du normal spiser.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for en uddannelse du har?

Det er professionsbachelor i ernæring og sundhed...måske du tænker at jeg burde kunne svare på mine spørgsmål selv så, men ja det er svært at vejlede sig selv synes jeg og ja vi har stort set ikke haft noget om træning på min specialelinie så...desværre...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share